TVN Style i Polsat Play na czele kanałów lifestylowych
W czerwcu 2013 roku na pozycji lidera oglądalności wśród stacji lifestylowych uplasowała się TVN Style, a tuż za nią znalazł się Polsat Play. Największym wzrostem pochwalić się mógł kanał BBC Lifestyle, a najwięcej stracił Viacom! Blink.
Udział TVN Style w czerwcu 2013 roku wyniósł 0,70 proc., po wzroście względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 6,8 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Z czwartej na drugą lokatę awansował Polsat Play, którego udział w analizowanym okresie zwiększył się o 53,6 proc. i wyniósł 0,46 proc. Ostatnie miejsce podium bez zmian należało do TVN Turbo. Udział tej stacji również wyniósł około 0,46 proc., po wzroście o 2,2 proc.
Największym wzrostem pochwalić się mogła zajmująca ósme miejsce BBC Lifestyle, której udział w badanym miesiącu zwiększył się o 94,1 proc. i wyniósł 0,07 proc.
Natomiast największy spadek w rankingu zanotowała zajmująca ostatnią lokatę stacja Viacom! Blink, której średni udział zmniejszył się o 31 proc. do poziomu 0,02 proc.
wszyscy 4+ | ||||
czerwiec | 2012 | 2013 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
TVN Style | 37 297 | 0,657 | 38 046 | 0,702 |
Polsat Play | 17 137 | 0,302 | 25 135 | 0,464 |
TVN Turbo | 25 640 | 0,452 | 25 044 | 0,462 |
TLC | 26 235 | 0,462 | 22 475 | 0,415 |
Polsat Cafe | 17 114 | 0,302 | 18 156 | 0,335 |
kuchnia+ | 6 076 | 0,107 | 8 859 | 0,163 |
Domo+ | 5 827 | 0,103 | 5 766 | 0,106 |
BBC Lifestyle | 1 934 | 0,034 | 3 598 | 0,066 |
Polsat Food | - | - | 3 506 | 0,065 |
LOVE | 1 554 | 0,027 | 1 124 | 0,021 |
Viacom Blink | 1 668 | 0,029 | 1 105 | 0,020 |
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem także pozycja lidera należała do TVN Style, której udział wzrósł tutaj o 6 proc. i wyniósł 0,94 proc. Drugie miejsce zajął kanał TVN Turbo (0,78 proc.; + 12 proc.), zaś ostatnia lokata podium należała do TLC (0,61 proc.; - 2,1 proc.).
W grupie 16-49 największym wzrostem (o 87,5 proc.) pochwalić się mógł kanał BBC Lifestyle. Z kolei najwięcej także i tutaj stracił Viacom! Blink - było to aż 72,5 proc.
wszyscy 16-49 | ||||
czerwiec | 2012 | 2013 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
TVN Style | 21 494 | 0,889 | 20 607 | 0,942 |
TVN Turbo | 16 780 | 0,694 | 16 998 | 0,777 |
TLC | 15 159 | 0,627 | 13 432 | 0,614 |
Polsat Play | 8 321 | 0,344 | 13 013 | 0,595 |
Polsat Cafe | 8 486 | 0,351 | 8 701 | 0,398 |
kuchnia+ | 3 097 | 0,128 | 3 526 | 0,161 |
Domo+ | 2 945 | 0,122 | 2 501 | 0,114 |
BBC Lifestyle | 1 352 | 0,056 | 2 296 | 0,105 |
Polsat Food | - | - | 1 984 | 0,091 |
LOVE | 710 | 0,029 | 472 | 0,022 |
Viacom Blink | 970 | 0,040 | 249 | 0,011 |
Najchętniej oglądanym programem w stacjach lifestylowych w czerwcu 2013 roku był serial „Śmierć na 1000 sposobów”, który do Polsatu Play przyciągnął 256 tys. widzów. Do rankingu top 10 stacji najwięcej, bo aż pięć pozycji wprowadziła stacja TVN Style. Trzy miejsca zajęły programy nadane przez Polsat Play. Ponadto w zestawieniu znalazły się dwie pozycje z TLC.
Raport TOP programów | Stacja | Wszyscy 4+ | |
Program | AMR | SHR % | |
SMIERC NA 1000 SPOSOBOW /SER.DOK.USA/ | Polsat Play | 256 407 | 2,81 |
Z PIERWSZYCH STRON GAZET /PROG.DOK.USA/ | TLC | 240 078 | 2,09 |
KRYSTYNA MAZUROWNA IDZIE POD NOZ SEKRETY CHIRURGII /REALITY SHOW POL./ | TVN Style | 222 029 | 1,80 |
CHLOPAKI DO WZIECIA /MAG.POL./ | Polsat Play | 216 425 | 1,54 |
PANI GADZET /PROG.PORAD.POL./ | TVN Style | 214 811 | 2,01 |
KOBIETA NA KRANCU SWIATA /CYKL REP.POL./ | TVN Style | 209 014 | 1,55 |
IDEALNA NIANIA /REALITY SHOW POL./ | TVN Style | 206 626 | 1,64 |
NIE DO UWIERZENIA! /SER. DOK. USA/ | TLC | 190 149 | 2,20 |
NA OSTRO - 2RUDE 4U TUBE /PROG.ROZR.USA/ | Polsat Play | 186 020 | 2,16 |
WIEM CO JEM WIEM CO KUPUJE /PROG.PORAD.POL./ | TVN Style | 181 413 | 1,23 |
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości Atmedia.
Dołącz do dyskusji: TVN Style i Polsat Play na czele kanałów lifestylowych