TVN rezygnuje z serialu „Mąż czy nie mąż”. Tylko milion widzów
Serial „Mąż czy nie mąż” oglądało średnio 1,05 mln widzów. TVN w czasie emisji produkcji przegrał walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 7,77 mln zł.
Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl, serial „Mąż czy nie mąż” oglądało średnio 1,05 mln osób. Przełożyło się to na 6,99 proc. udziału wśród wszystkich widzów i 8,27 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
Serial na antenie TVN oglądać można było w niedziele, w okresie od 1 marca do 24 maja 2015 roku. Pierwsze trzy odcinki produkcji wyemitowano o godz. 21.20, a potem przeniesiono ją na godz. 21.50 - „Mąż czy nie mąż” zamienił się w ramówce miejscami z „Nie rób scen” (więcej na ten temat).
Największe audytorium zgromadził pierwszy odcinek „Mąż czy nie mąż” - przyciągnął on przed telewizory 2,17 mln widzów. Drugi zgromadził 1,41 mln osób, a trzeci - 1,12 mln oglądających. Oznacza to, że w ciągu dwóch pierwszych tygodni emisji oglądalność serialu obniżyła się o ponad milion widzów.
Trzy topowe odcinki serialu „Mąż czy nie mąż”
Data |
Godz. |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
||
01-03-2015 |
21:19:40 |
2 169 676 |
13,63% |
08-03-2015 |
21:18:46 |
1 410 531 |
8,93% |
15-03-2015 |
21:21:01 |
1 119 888 |
6,84% |
TVN w paśmie nadawania produkcji „Mąż czy nie mąż” przegrał walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce w tym czasie zajęła TVP1, która emitowała wówczas filmy fabularne i audycje dot. wyborów prezydenckich, co przełożyło się na 13,86 proc. udziału. Dalej uplasowały się: Polsat (gł. „Tylko muzyka” i filmy; 13,59 proc.) oraz TVP2 („Służby specjalne” i „Krew z krwi”; 7,05 proc.).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej liderem był Polsat, który wyprzedził Jedynkę. Trzeci był TVN, a czwarta - Dwójka.
Konkurencja w czasie emisji „Mąż czy nie mąż”
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVP1 |
2 085 352 |
13,86% |
12,36% |
Polsat |
2 044 692 |
13,59% |
14,54% |
TVP2 |
1 060 831 |
7,05% |
7,13% |
TVN - Mąż czy nie mąż |
1 051 578 |
6,99% |
8,27% |
Serial dla TVN zarobił 7,77 mln zł z reklam (dane cennikowe, bez rabatów).
Z powodu słabych wyników oglądalności telewizja TVN zdecydowała już po jednym sezonie zakończyć emisję produkcji „Mąż czy nie mąż” (dowiedz się więcej).
Bohaterami serialu byli: Marta (w tej roli Magdalena Schejbal) i Michał (Marcin Perchuć), którzy przez lata byli kochającą się parą. Stworzyli rodzinę i wychowywali córkę Zuzię (Magdalena Żak), jednak nigdy nie podjęli decyzji o zawarciu małżeństwa. Produkcja realizowana była na zlecenie TVN przez firmę Akson Studio (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: TVN rezygnuje z serialu „Mąż czy nie mąż”. Tylko milion widzów