TVN o tydzień przesuwa start wiosennej ramówki. „Decyzja biznesowa”
Telewizja TVN podjęła decyzję o przesunięciu terminu startu wiosennej ramówki na głównej antenie o tydzień - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Nowy termin podyktowany jest decyzją biznesową - informuje nas biuro prasowe TVN Discovery Polska.
Wiosenna ramówka TVN pierwotnie miała wystartować w poniedziałek, 18 lutego 2019 roku. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, w ostatnich dniach zarząd TVN Discovery Polska podjął decyzję o przesunięciu startu wiosennej oferty programowej o tydzień. Zmiana ta dotyczy zarówno nowości, kontynuacji znanych projektów, jak i popołudniowego pasma z codziennymi paradokumentami.
- Nowy termin podyktowany jest decyzją biznesową - informuje nas biuro prasowe TVN Discovery Polska.
Premiery od 25 lutego
Nowa ramówka TVN wystartuje w poniedziałek, 25 lutego 2019 roku. Tego dnia o godz. 21.30 stacja pokaże pierwszy odcinek serialu „Odwróceni. Ojcowie i córki”.
Premierowe odcinki „Szóstki” pokazywane będą w niedziele o 21.30, począwszy od 3 marca. Dzień wcześniej o 20.00 na antenie stacji zadebiutuje również serial „Chyłka - Zaginięcie”.
W wiosennej ramówce TVN z tygodniowym opóźnieniem znajdą się również kolejne edycje znanych już widzom programów i seriali. M.in.: we wtorki o 21.30 (od 26 lutego) będzie można oglądać „Diagnozę”, w środy o 21.30 (od 27 lutego) - „Agent - Gwiazdy”, w czwartki o 21.30 (od 28 lutego) - „Kuchenne rewolucje”, w niedziele o 20.00 (od 3 marca) - „MasterChef Junior”, we wtorki o 22.30 (od 26 lutego) - „Kuba Wojewódzki”, od poniedziałku do czwartku o 20.55 - „Milionerzy” (od 25 lutego).
Na antenę stacji 25 lutego powrócą również paradokumenty: „Szkoła” (15.30), „19+” (16.30), „Szpital” (17.00) i „Ukryta prawda” (18.00).
Przesunięcie zmiany ramówki TVN nie wpłynie jednak na emisję w tej stacji telenoweli „Zakochani po uszy”. Tak jak już od początku planowano, ostatni odcinek tej produkcji TVN pokaże w piątek, 15 lutego, a od poniedziałku, 18 lutego telenowela będzie premierowo pokazywana w TVN7.
W związku ze zmianą o tydzień zostanie wydłużona zimowa ramówka stacji - od 18 do 24 lutego widzowie w pasmach planowanych premier zobaczą powtórki poprzednich serii danych programów i seriali oraz filmy fabularne.
Wczoraj TVN zaczął pokazywać spoty wiosennych premier z nowymi datami premier.
Nadawca inwestuje w ramówkę rekordowy budżet
Edward Miszczak w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl informuje, że celem TVN na wiosną 2019 roku jest bycie liderem oglądalności w grupie komercyjnej 16-49. - Jesienią osiągnęliśmy fantastyczne wyniki, chcemy kontynuować dobrą passę. Wypuszczamy na rynek świetne jakościowo produkty i dzięki nim budujemy przewagę nad konkurencją - mówi nam.
Dyrektor programowy TVN Discovery Polska zdradził nam, że nadawca na wiosenną ramówkę wydał rekordową kwotę pieniędzy. - W ramówkę zainwestowaliśmy rekordowy budżet. Wiąże się to z tym, że realizujemy wiele wysokobudżetowych programów na naszą główną antenę. Znaczną część środków przeznaczyliśmy na dwie produkcje własne dla TVN7 - „Big Brother” oraz nową telenowelę „Zakochani po uszy” - tłumaczy.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,38 proc.
Dołącz do dyskusji: TVN o tydzień przesuwa start wiosennej ramówki. „Decyzja biznesowa”
Albo: "Od wczoraj pokazuje...", albo: "Wczoraj zaczął pokazywać..."