TVN nawiązał współpracę z AdEmotion w ramach wsparcia startupów
TVN Discovery Polska jako partner programu akceleracyjnego dla startupów MIT Enterprise Forum CEE nawiązała współpracę z AdEmotion, która specjalizuje się w profilowaniu psychograficznym użytkowników sieci.
W ramach programu prowadzonego przez Fundację Przedsiębiorczości Technologicznej dla startupów z Polski oraz regionu Europy Środkowo-Wschodniej (wchodzącej w skład MIT Enterprise Forum) TVN Discovery Polska wybrał do współpracy spółkę AdEmotion.
To platforma, która łączy big data z badaniami naukowymi – na podstawie różnych śladów cyfrowych przewiduje osobowość, wartości oraz preferencje estetyczne odbiorcy. To z kolei może zwiększyć potencjał marek, pomagając im określić, jakie doświadczenia, wartości i motywacje kierują konsumentami. Takie informacje mogą wpłynąć na skuteczność kampanii marketingowych.
- Partnerstwo z MIT Enterprise Forum CEE to dla nas powód do dumy, a także nasz mały udział w rewolucji technologicznej, której jesteśmy świadkami. Świat mediów zmienia się z każdym dniem, kolejne pojawiające się rozwiązania na rynku wymagają nowych, jeszcze bardziej innowacyjnych pomysłów. Współpracując z Fundacją i wspierając młode, kreatywne firmy z branży, aktywnie uczestniczymy w rozwoju cyfryzacji – komentuje Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN Discovery Polska odpowiedzialny za obszar digital.
Marcin Choiński, szef data & AI w TVN Discovery Polska dodaje, że „dane są podstawą zindywidualizowanego podejścia oraz zrozumienia potrzeb i preferencji konsumentów”. - Współpraca z AdEmotion pozwoli nam rozszerzyć obecną demograficzną i behawioralną perspektywę o wymiar psychograficzny, czyli możliwość brania pod uwagę osobowości, wartości, czy preferencji wizualnych naszych Użytkowników – zaznacza.
Aleksander Reiff, założyciel i szef AdEmotion tłumaczy: - Zbudowaliśmy modele predykcyjne pozwalające głębiej zrozumieć zachowania użytkowników i ich cechy osobowości. Możemy o użytkowniku powiedzieć znacznie więcej niż rozwiązania konkurencyjne. Wiedza ta pozwala skuteczniej spersonalizować content, wywołując preferowaną akcję u klienta – objaśnia.
W ramach partnerstwa startup AdEmotion ma zostać objęty półrocznym mentoringiem ekspertów TVN i wziąć udział w pięciotygodniowym cyklu warsztatów organizowanych przez MIT Enterprise Forum CEE.
Obecnie startupy mogą się zgłaszać do 4. edycji programu akceleracyjnego dla startupów MIT Enterprise Forum CEE, którego partnerem również będzie TVN. Zgłoszenia można wysyłać do 28 czerwca za pośrednictwem formularza mitefcee.org.
Dołącz do dyskusji: TVN nawiązał współpracę z AdEmotion w ramach wsparcia startupów