Show „Kuba Wojewódzki” z najdroższym product placement w TVN
W wiosennej ramówce TVN reklamodawcy zainteresowani lokowaniem produktu (product placement) najwięcej zapłacą za to w show „Kuba Wojewódzki”. Znacznie mniej ta forma promocji kosztuje w innych pozycjach stacji, także w takich nowościach, jak „Milionerzy” czy „36,6”.
Biuro reklamy TVN Media udostępniło cennik lokowania produktów w wiosennej ramówce, która rusza już w lutym. Obejmuje on 13 pozycji programowych, wśród których są stałe produkcje, jak i nowości programowe, takie jak „Milionerzy” i „36,6”.
W cenniku podano ceny za jedną emisję, oddzielnie dla tzw. scen aktywnych (czyli takich, w których produkt jest wpleciony w akcję serialu lub programu) i oddzielnie dla scen pasywnych (gdy produkt jest np. elementem scenografii, jak w przypadku mebli, wyposażenia wnętrza itp.).
W stałych pozycjach programowych TVN, takich jak np. „Kuba Wojewódzki”, „Kuchenne Rewolucje”, „Ugotowani” obowiązują te same stawki, co jesienią ub.r. Podobnie jak jesienią, także i wiosną br. najwyżej wycenioną scenę aktywną w programie „Kuba Wojewódzki” - umieszczenie produktu w tym show kosztuje 95 tys. zł (cena netto, bez rabatów). Za scenę pasywną reklamodawca zapłaci 64 tys. zł.
Nieco mniej, ale wciąż sporo kosztuje scena aktywna w weekendowym wydaniu porannego programu „Dzień Dobry TVN”. Scena pasywna jest tańsza o 21,5 tys. zł.
65 tys. zł zapłacą marketerzy za aktywną obecność produktu lub usługi w serialu nowej serii serialu „Druga szansa” (scena pasywna kosztuje 45 tys. zł). Dwa tysiące mniej (63 tys. zł) kosztować ich będzie z kolei umieszczenie produktu w programie „Agent” (pasywna - 44 tys. zł) lub „36,6” (pasywna - 44 tys. zł).
Po 60 tys. zł trzeba zapłacić za sceny aktywne w takich produkcjach, jak serial „Na Wspólnej” i programy „Kuchenne Rewolucje” oraz „Ugotowani”. Sceny pasywne w nich kosztują po 40 tys. zł.
Cena aktywnego lokowania produktu w codziennym wydaniu „Dzień Dobry TVN” wynosi 52 tys. zł. A 2 tys. zł mniej - scena w „Milionerach”. Najmniej, bo 45 tys. zł trzeba zapłacić za aktywne sceny w „Co za tydzień”, „Szkoła”, „Szpital” i „19+”.
CENNIK LOKOWANIA PRODUKTÓW W TVN |
||
PROGRAM |
CENA LOKOWANIA LP |
|
SCENA AKTYWNA |
SCENA PASYWNA |
|
AGENT |
63 000 |
44 000 |
DRUGA SZANSA |
65 000 |
45 000 |
NA WSPÓLNEJ |
60 000 |
40 000 |
KUCHENNE REWOLUCJE |
60 000 |
40 000 |
CO ZA TYDZIEŃ |
45 000 |
31 500 |
MILIONERZY |
50 000 |
35 000 |
DZIEŃ DOBRY TYDZIEŃ |
52 000 |
35 000 |
DZIEŃ DOBRY WEEKEND |
72 000 |
50 500 |
KUBA WOJEWÓDZKI |
95 000 |
64 000 |
SZPITAL |
45 000 |
35 000 |
SZKOŁA |
45 000 |
35 000 |
19+ |
45 000 |
35 000 |
36,6 |
63 000 |
44 000 |
UGOTOWANI |
60 000 |
40 000 |
Każda z powyższych cen (bez podatku VAT) dotyczy jednej emisji LP w określonym odcinku w stacji TVN i na player.pl. Dany odcinek może zostać wyświetlony wielokrotnie na różnych antenach. Ceny podlegają rabatom ustalanym na podstawie wysokości wydatków danej firmy na lokowanie produktów w TVN.
Dołącz do dyskusji: Show „Kuba Wojewódzki” z najdroższym product placement w TVN
OK, w takim razie wycofujemy zaproszenie.