TVN CNBC Biznes emituje zagraniczne reklamy
Kanał TVN CNBC Biznes emituje zagraniczną kampanię reklamową. Jej ideą jest promocja konkursu na "Najlepszego Przedsiębiorcę 2009", będącego wspólnym przedsięwzięciem globalnej sieci CNBC oraz Agencji Ubezpieczeniowej Allianz.
Celem konkursu jest wyłonienie przedsiębiorcy, który
zaprezentuje najciekawszy projekt biznesowy dotyczący ochrony
środowiska, w myśl idei "Uczyńmy świat lepszym". W konkursie mogą
brać udział przedsiębiorcy z całej Europy. Zgłoszenia można wysyłać
do końca lipca. W sierpniu wybranych zostanie trzech finalistów
konkursu. Ich propozycje biznesowe zaprezentowane będą w serii
czterech programów. W ostatnim jury wyłoni zwycięzcę konkursu,
który otrzyma pakiet w wysokości 250 000 Euro. Kwota ta
przeznaczona jest na wsparcie finansowe wybranego przedsięwzięcia i
reklamę na antenie CNBC. Programy emitowane będą w Europie, na
Bliskim Wschodzie, w Afryce i Azji.
Kampania "The Good Entrepreneur, One Idea to Change the World" jest
jednym z działań które sieć CNBC prowadzi w ramach idei 'branded
content'. Polegają one na łączeniu sił i potencjału komunikacyjnego
redakcji i partnera komercyjnego w celu wspólnego promowania
określonych idei czy postaw. Koszty takich kampanii pokrywane są
przez partnerów komercyjnych.
Dołącz do dyskusji: TVN CNBC Biznes emituje zagraniczne reklamy