Trójka straciła dwie trzecie słuchalności wśród kadry kierowniczej, AntyRadio liderem wśród wzrostów
Wśród kadry kierowniczej najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową w okresie od listopada ub.r. do stycznia br. było RMF FM. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło AntyRadio. Z kolei zdecydowanie najwięcej straciła Trójka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział RMF FM pod względem słuchania wśród kadry zarządzającej (dyrektorzy, prezesi i kierownicy) w okresie od listopada 2020 roku do stycznia 2021 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 29,5 proc. Względem poprzedniego roku zwiększył się o 0,7 pkt. proc. - wynika z danych Radio Track Kantar Polska, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Drugie miejsce zajęło Radio ZET z udziałem na poziomie 12,6 proc., po wzroście o 0,6 pkt. proc.
Na podium znalazła się jeszcze Eska, której udział w rynku zmniejszył się o 0,6 pkt. proc. do 7,2 proc. Stacja awansowała z czwartej lokaty.
Z ósmego na piąte miejsce awansowało AntyRadio, które pochwalić się mogło największym wzrostem w zestawieniu - o 0,8 pkt. proc. do 4,4 proc.
Trójka straciła dwie trzecie słuchaczy
Zdecydowanie największy spadek odnotowała Trójka, która w zestawieniu spadło z szóstej na czternastą lokatę. Jego wynik zmalał o aż 5,7 pkt. proc. do 2,7 proc.
Dołącz do dyskusji: Trójka straciła dwie trzecie słuchalności wśród kadry kierowniczej, AntyRadio liderem wśród wzrostów