Marka Tous ma nowe logo i strategię rozwoju
Marka biżuteryjna Tous zmienia oblicze wprowadzając nowe logo, estetykę i język wizualny. Maja one oddawać nowy kierunek rozwoju marki, której ewolucja ma koncentrować się wokół wyrażania siebie i kreatywności.
Marka Tous prezentuje ewolucję marki oraz swój cel korporacyjny, jakim jest bycie marką biżuteryjną, charakteryzującą się kreatywnością i wyrażaniem siebie.
Zmiana obejmuje zarówno elementy brandingu, jak i cele korporacyjne. Mają to zapewnić trzy filary: przebojowość, kreatywność i poczucie humoru. Z ich pomocą marka intepretuje na nowo swoje trzy wieloletnie symbole: kolor różowy, misia i czułość.
Nowe hasło marki "We craft a world of joy" ma zawierać "siłę, która napędza firmę od momentu jej powstania, i która wyznacza jej kierunek dalszego rozwoju".
Firma jest w trakcie wdrażania, głównie w obszarze projektowym, nowych procesów kreatywnych o bardziej zespołowym charakterze. Zmiana relacji z klientami będzie się objawiać w nowej strategii sprzedaży kolekcji opartej na nieregularnych, częstszych dropach. Nowy model zakłada zwiększenie częstotliwości wprowadzania nowych produktów tak aby nawiązywały, do trendów i były kluczowym elementem uzupełniającym codzienny look. Jest on zgodny z globalnymi trendami w branży mody i pozwala marce powiększyć ofertę niezobowiązujących dodatków na co dzień.
Aby podkreślić znaczenie autoekspresji, główną rolę odgrywają produkty, które można łączyć ze sobą na wiele sposobów, a firma, bazując na swoim dziedzictwie jubilerskim, nadal ośmiela się bawić nowymi materiałami, które pozwalają na wprowadzenie różnej tekstury i koloru.
Nowe logo po 32 latach
Tous zmienia też logo, które pozostawało w niezmienionej formie od lat 90. Nowa wersja to mocny, solidny, a jednocześnie przyjazny projekt typograficzny o zaokrąglonych kształtach, który łatwiej poddaje się manipulacjom graficznym, i który lepiej wpisuje się w środowisko cyfrowe.
Rebranding marki Tous dotyczy również estetyki, która przyświeca komunikacji firmy. Zgodnie z nowym językiem wizualnym, ewolucję przeszedł również miś Tous, który za sprawą nowego, trójwymiarowego projektu staje się źródłem inspiracji.
Marka rusza też z nową kampanią. Motywem przewodnim spotu jest pytanie, które wzbudza odświeżony wizerunek: od zdania „Czy to Tous?” do krótkiej frazy: „Tous? Tous”. Kampanię będą wspierać działania 360 na wszystkich rynkach, na których marka jest obecna.
Dołącz do dyskusji: Marka Tous ma nowe logo i strategię rozwoju