„Totalne remonty Szelągowskiej” straciły 310 tys. widzów, TVN wiceliderem w 16-49
Drugi sezon programu „Totalne remonty Szelągowskiej” oglądało średnio 924 tys. widzów, o 310 tys. osób mniej niż pierwszy sezon pokazywany pół roku temu. Produkcja dała TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pozycję wicelidera w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 8,21 mln zł. - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Premierowe odcinki programu „Totalne remonty Szelągowskiej 2” na antenie TVN oglądać można było w poniedziałki o godz. 21.30, w okresie od 19 kwietnia do 7 czerwca br. Średnia widownia cyklu wyniosła 924 tys. osób, co przełożyło się na 7,51 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,79 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,15 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył drugi odcinek produkcji - zgromadził przed telewizorami 985 tys. oglądających.
Dla porównania, pierwszy sezon programu (w okresie od 5 października do 23 listopada ub.r.) śledziło 1,23 mln osób, co przełożyło się na 9,70 proc. udziału w 4+, 13,48 proc. w 16-49 oraz 11,95 proc. w 16-59. Program stracił 310 tys. widzów.
TVN w paśmie nadawania „Totalnych remontów Szelągowskiej” zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP2, która emitując wtedy gł. seriale (w tym końcówkę „M jak miłość”), osiągała 14,60 proc. udziału. Drugi był Polsat (gł. filmy fabularne; 7,86 proc.), a czwarta - TVP1 (różne audycje; 3,79 proc.).
Również wśród widzów w grupie 16-59 TVN był stacją trzeciego wyboru. Z kolei w grupie 16-49 stacja była wiceliderem.
Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków „Totalnych remontów Szelągowskiej” wyniosły 8,21 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
W ramach projektu Dorota Szelągowska wraz z ekipą przeprowadza metamorfozę całego domu lub mieszkania. Bohaterowie „Totalnych remontów Szelągowskiej” dowiadują się o przemianie swojego lokum dopiero na początku odcinka - jest to dla nich zupełne zaskoczenie.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,49 proc.
Dołącz do dyskusji: „Totalne remonty Szelągowskiej” straciły 310 tys. widzów, TVN wiceliderem w 16-49