Totalizator Sportowy wybierze sześć firm do badań marketingowych
Totalizator Sportowy prowadzi przetarg na realizację badań marketingowych. Zamierza w nim wybrać maksymalnie sześć firm do współpracy - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Przetarg dotyczy zapewnienia kompleksowej obsługi Totalizatora Sportowego w zakresie zleconych do realizacji badań marketingowych.
Mają to być m.in. badania U&A, badania ilościowe, badania komunikacji (kilka projektów w ciągu roku) – jakościowe pretesty konceptów pozycjonowania oraz komunikacji marki), ilościowe oceny efektywności komunikacji, badania potencjału nowych produktów/ nowych kanałów sprzedaży, testy konceptów (produktów, rozwiązań, nowych kanałów sprzedaży, wizualizacji), badania satysfakcji klientów (także e-commerce), ocena standardu obsługi klienta itp.
Współpraca będzie realizowana w oparciu o zlecenia. Zlecenie będzie każdorazowo określać zakres i zasady realizowanego badania marketingowego. Agencja będzie zobowiązana do kompleksowej organizacji i realizacji zleconego badania marketingowego zgodnie z określonymi wymogami, koordynacji działań oraz nadzoru nad jego przebiegiem.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Totalizator planuje wybór maksymalnie 6 firm do współpracy, z którymi będzie pracować w oparciu o umowy ramowe.
Wybrane agencje będą pracować ze spółką przez dwa lata. Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 23 kwietnia.
Dołącz do dyskusji: Totalizator Sportowy wybierze sześć firm do badań marketingowych