Totalizator Sportowy wybiera agencje eventowe
Totalizator Sportowy wybiera w przetargu firmy, które zajmą się na jego zlecenie organizacją eventów. Będzie z nią pracować przez rok - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Przetarg Totalizatora Sportowego dotyczy organizacji i obsługi wydarzeń o charakterze wizerunkowo-sprzedażowych.
Spółka zamierza wybrać w tym postępowaniu maksymalnie 8 agencji. Już na etapie przetargu zaznacza, że mimo zawartych umów może nie udzielać zleceń w okresie ich obowiązywania i w takiej sytuacji agencji nie będą przysługiwały jakiekolwiek roszczenia - agencja nie może dochodzić udzielania zleceń. Totalizator dodaje, że może dokonać zakupu koncepcji, ale nie jest do tego zobligowany.
W dokumentacji przetargowej ponadto spółka zaznacza, że firmy składające oferty oferując prowizję za realizowane usługi musi pamiętać, że nie może być ona niższa niż 4 proc. Umowy z wybranymi firmami zostaną zawarte na rok.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Do przetargu mogą zgłaszać się firmy, które obsługiwały w okresie ostatnich trzech lat co najmniej 3 eventy (imprezy) z
uwzględnieniem, że dla co najmniej dwóch eventów budżet każdego z nich wynosił przynajmniej po 100 tys. zł brutto, a budżet dla co najmniej jednej imprezy wynosił minimum 350 tys. zł.
Oferty można składać do 23 marca br.
Dołącz do dyskusji: Totalizator Sportowy wybiera agencje eventowe