Tomasz Walczak dyrektorem marketingu Intermarche
Tomasz Walczak objął stanowisko dyrektora marketingu sieci sklepów Intermarche (Grupa Muszkieterów). W firmie pracuje od 10 lat.
Tomasz Walczak został dyrektorem marketingu sieci sklepów Intermarche należącej do Grupy Muszkieterów. Od września był p.o. na tym stanowisku.
W Intermarche pracuje od 2011 roku. Najpierw, przez 7 lat był trade marketing managerem. W maju 2018 roku został kierownikiem działu promocji i wsparcia sprzedaży. Odpowiadał na tym stanowisku m.in. za organizowanie promocji dla sieci sklepów Intermarche.
Wcześniej, przez 4 lata pracował w firmie Colian (Grześki, Oranżada Hellena). Był tam m.in. category brand managerem, a takie kierownikiem działu trade marketingu.
W latach 1997-2007 pracował jako kierownik działu marketingu w produkującej słodycze firmie Terravita.
Wcześniej był account managerem w GPD Agency.
Sieć Intermarche ma obecnie ok. 200 sklepów w Polsce.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Walczak dyrektorem marketingu Intermarche