SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TLC zyskało 400 proc. i wyprzedziło kanały TVN

Liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych była lutym br. drugi miesiąc z rzędu stacja TLC po ogromnym wzroście udziału o prawie 400 proc. Udało jej się wyprzedzić kanały TVN Style i TVN Turbo. Najwięcej stracił natomiast kanał BBC Lifestyle.

Udział rozrywkowo – lifestylowego TLC w lutym br. wyniósł 0,42 proc., czyli o 394,1 proc. więcej niż rok wcześniej, co było największym wzrostem w rankingu. Kanał ten, wspierany cały czas działaniami reklamowymi, na pierwszą lokatę awansował z pozycji siódmej. Na drugim miejscu utrzymała się kierowana do mężczyzn stacja TVN Turbo, której udział wyniósł 0,37 proc. po wzroście o 4,8 proc. Na trzecią pozycję z pierwszej spadł z kolei kobiecy kanał TVN Style. Jego udział zmalał o 17,2 proc. do 0,36 proc.

Spory wzrost (o 72,3 proc.) odnotował plasujący się na czwartym miejscu Polsat Cafe, który miał 0,24 proc. udziału. Najwięcej stracił natomiast zajmujący ósmą lokatę (rok wcześniej szóstą) kanał BBC Lifestyle, który w lutym br. zniknął z Cyfrowego Polsatu, a został włączony do mającej znacznie mniej abonentów platformy N. Stacja ta zanotowała spadek udziału o 66,3 proc. do 0,03 proc. 

luty Wszyscy 4+
2010 2011
Stacja AMR SHR % AMR SHR %
TLC 5 813 0,085 29 059 0,420
TVN Turbo 24 282 0,357 25 905 0,374
TVN Style 29 348 0,431 24 728 0,357
Polsat Cafe 9 291 0,137 16 381 0,236
Polsat Play 10 376 0,153 13 638 0,197
Club TV  11 525 0,169 6 737 0,097
kuchnia.tv 5 775 0,085 5 707 0,082
BBC Lifestyle 6 680 0,098 2 309 0,033
Fashion 2 640 0,039 1 528 0,022
Domo 2 221 0,033 1 325 0,019


Wśród widzów w wieku od 16 do 49 lat liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w lutym br. był natomiast kanał TVN Turbo. W zeszłym miesiącu miał 0,63 proc. udziału i zanotował wzrost o 8,4 proc. Na drugie miejsce awansowała stacja TLC, po gigantycznym wzroście o 608,1 proc. Jej udział wyniósł 0,61 proc. Na podium znalazła się też telewizja TVN Style – jej udział spadł o 9,2 proc. do 0,49 proc. 

Największy spadek - tak jak w grupie 4+ - zanotował kanał BBC Lifestyle. Wynik tej telewizji zmalał o 61,1 proc. do 0,05 proc. 

luty wszyscy 16-49
2010 2011
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
TVN Turbo 16 563 0,580 17 972 0,629
TLC 2 452 0,086 17 400 0,609
TVN Style 15 288 0,535 13 899 0,486
Polsat Cafe 5 242 0,184 8 227 0,288
Polsat Play 4 936 0,173 7 245 0,253
Club TV  5 671 0,199 3 397 0,119
kuchnia.tv 1 743 0,061 3 044 0,106
BBC Lifestyle 3 728 0,131 1 461 0,051
Domo 1 370 0,048 789 0,028
Fashion 545 0,019 441 0,015


Najpopularniejszym programem na antenie TLC w lutym br. był jeden z odcinków cyklu “Krępujące utrapienia nastolatków”, który obejrzało ponad 230 tys. widzów.

Raport top programów
TLC wszyscy 4+
Program AMR SHR %
KREPUJACE UTRAPIENIA NASTOLATKOW /SER.DOK.W.BRYT./ 232 960 1,940
WALKA Z NOWOTWOREM GIGANTEM /FILM DOK.USA/ 229 539 1,451
WSTYDLIWE CHOROBY /SER.DOK.W.BRYT./ 197 466 2,304
NIEZWYKLE PRZYPADKI MEDYCZNE/SER.DOK.USA./ 178 188 1,984
CHIRURGIA OTYLOSCI /SER.DOK.ANG./ 143 216 1,049
DWIE TWARZE - DWA ZYCIA /SER.DOK.ANG./ 141 771 1,551
DOKTOR G - LEKARZ SADOWY /SER.DOK./ 137 765 1,413
DIAGNOZA NIEZNANA  /FILM DOK. ANG./ 129 208 0,893
MALA PIEKNOSC /SER.DOK.USA/ 128 798 0,969
CZTERY ZONY I MAZ /SER.DOK.W.BRYT./ 124 613 0,864


 
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości At Media.

Dołącz do dyskusji: TLC zyskało 400 proc. i wyprzedziło kanały TVN

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nick
Turbo najlepsze w grupie! brawo
0 0
odpowiedź
User
olo
TVN Turbo.....super kanał
0 0
odpowiedź
User
raczeh
TLC odnotowało wzrost oglądalności bo Aster przeniosło Kuchnie.TV do pakietu +
0 0
odpowiedź