SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agencja Social Tigers zmienia się w Tigers

Z początkiem nowego roku agencja digital marketingu Social Tigers działa pod nową nazwą Tigers. Rebranding przygotowało studio Kommunikat.

Za zmianą nazwy idzie całościowy rebranding i nowa strona internetowa agencji Tigers. Zmiana nazwy podyktowana jest poszerzającym się portfolio usług i planami strategicznymi firmy, które zakładają ekspansję na rynki azjatyckie.

Tigers stawiają na rozwój w Azji

- Wciąż dziwi mnie, jak bardzo to ludzi zaskakuje, biorąc pod uwagę obecną sytuację geopolityczną, ale naszym kierunkiem nie jest Zachód. Chcemy powrócić do ojczyzny Tygrysów - dynamicznie rosnącej Azji. Tam jest przyszłość świata, wzrost i innowacja - pisze w artykule poświęconym rebrandingowi na LinkedIn Franciszek Bazyli Georgiew, CEO Tigers.

W nowej identyfikacji wizualnej (obejmującej m.in. logo, pieczęć firmową, stronę www i wizytówki firmy) dominującą czerń uzupełniają kolory biały i pomarańczowy.  

fot. Linkedin/ Franciszek Bazyli Georgiew

- 95% agencji i firm w branży medialnej wygląda i komunikuje się tak samo, świadcząc bliźniaczo podobne usługi. Równolegle na zebraniach zarządów tychże firm padają te same hasła: "potrzebujemy więcej leadów", "klienci nie chcą kupować - musimy obniżyć cenę", "spróbujmy jeszcze zoptymalizować koszty". Niestety, mało kto dostrzega związek między tym, jak firmy się komunikują, a tym, jak radzą sobie z biznesowymi wyzwaniami. W Tigers komunikacja jest niemniej ważna niż obsługa klienta czy sprzedaż i stanowi integralną cześć produktu.

Za nową propozycję wizualną marki odpowiadają Kuba Rutkowski i Natalia Żerko ze studia Kommunikat. Za projekt nowej strony internetowej odpowiadają agencje Wise People i Vision Trust. Autorem ilustracji Tygrysa jest digital painter Piotr Arendzikowski.

Agencja Tigers istnieje od 2015 roku i obsługuje takie marki jak: Motorola, Salad Story, I’m Inter Motors, Empik, Eduweb.

Dołącz do dyskusji: Agencja Social Tigers zmienia się w Tigers

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Trudareuda
CEO jednoosobowej działalności gospodarczej?


0 0
odpowiedź
User
A
Serio, w 21 w. agencja social media wciąż tworzy wizytówki?
0 0
odpowiedź
User
ziko
Social za małe na rozwój?
0 0
odpowiedź