SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Think Kong z międzynarodową obsługą Triumph w social media

Agencja Think Kong wygrała przetarg na obsługę marki bielizny Triumph w internetowych serwisach społecznościowych. Zlecenie obejmuje nie tylko Polskę, lecz także rynki Europy Wschodniej.

Think Kong będzie zajmować się kompleksową obsługą Triumph m.in. na Facebooku, Instagramie i YouTubie. Agencja będzie też odpowiadać za przygotowanie całościowej strategii działań komunikacyjnych marki w mediach społecznościowych na rynkach Europy Wschodniej.

Nie podano, na jak długo została podpisana umowa ani które inne agencje starały się o to zlecenie.

W Think Kong obsługą Triumph zajmują się Kornelia Maciejewska i Barbara Drapała pod kierownictwem senior social media consultanta Agnieszki Jałowiec.

Dołącz do dyskusji: Think Kong z międzynarodową obsługą Triumph w social media

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl