„The Washington Post” w reklamie na Super Bowl głosem Toma Hanksa opowiada o dziennikarzach (wideo)
„The Wahington Post” w swojej pierwszej w historii reklamie na Super Bowl zwrócił uwagę na niebezpieczną pracę dziennikarzy. Przypomniał w niej o tych, którzy podczas wykonywania swojej pracy zostali zabici lub zaginęli. Narratorem w spocie jest aktor Tom Hanks.
W spocie wydawca wspomina dziennikarzy, którzy zginęli w czasie wykonywania pracy. Wśród nich są m.in. Jamal Khashoggi, felietonista „The Washington Post”, który został zabity w konsulacie Arabii Saudyjskiej w Stambule w październiku. Wystąpili także Austin Tice, niezależny reporter, który zaginął w Syrii i Marie Colvin, korespondentka Sunday Times, która zginęła w Syrii.
W notatce skierowanej w zeszłym tygodniu do pracowników gazety, wydawca Fred Ryan powiedział, że redakcja uważa, że "Super Bowl to właściwy moment i odpowiednie miejsce, w którym trzeba przedstawić tak ważne przesłanie szerokiej publiczności amerykańskich i międzynarodowych widzów".
60-sek. spot kończy się słowami: „Democracy dies in Darkness”.
Narratorem w nim jest Tom Hanks, który w 2017 roku wystąpił w filmie Stevena Spielberga „ The Post” jako redaktor naczelny „The Washington Post” Ben Bradlee.
Dołącz do dyskusji: „The Washington Post” w reklamie na Super Bowl głosem Toma Hanksa opowiada o dziennikarzach (wideo)