Debiut „The Voice Senior” miał 2,87 mln widzów, a „Młodego Piłsudskiego” - 2,42 mln
Pokazane w sobotę wieczorem w TVP2 pierwsze dwa odcinki nowego talent-show „The Voice Senior” oglądało średnio 2,87 mln widzów. Z kolei pierwszy regularny odcinek „Młodego Piłsudskiego” zainteresował 2,42 mln oglądających - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.
W sobotę, 7 grudnia br. o godz. 20.05 i 21.10 telewizyjna Dwójka pokazała pierwsze dwa odcinki talent-show „The Voice Senior”. Średnia widownia tych emisji wyniosła 2,87 mln osób. Przełożyło się to na 20,48 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 17,39 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 17,30 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
Pierwszy odcinek przyciągnął przed telewizory 2,61 mln widzów, a drugi - 3,12 mln.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Przynajmniej przez 1 minutę każdy z odcinków produkcji obejrzało średnio 4,46 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 1,43 mln, a w 16-59 - 2,08 mln).
Tuż po premierze „The Voice Senior” prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski na swoim profilu na Twitterze poinformował, że widowisko oglądało średnio 4 mln widzów, a w peaku było to 4,41 mln (są to dane Modelu Oglądalności Rzeczywistej - badania uznawanego tylko przez publicznego nadawcę).
- Piękni ludzie, prawdziwe historie i emocje. Nigdy nie jest za późno na spełnienie marzeń, na Miłość i odzyskanie radości życia. Dziękuję - skomentował Kurski.
Ten moment gdy misja (w najpiękniejszej postaci) bije rekord oglądalności. Debiut Voice Senior 7 grudnia: 4 mln, w piku 4,41 mln! Piękni ludzie, prawdziwe historie i emocje. Nigdy nie jest za późno na spełnienie marzeń, na Miłość i odzyskanie radości życia. Dziękuję. pic.twitter.com/R7RfwSMjjj
— Jacek Kurski PL (@KurskiPL) December 7, 2019
„The Voice Senior” jest kolejną modyfikacją należącego do Talpa Content formatu telewizyjnego „The Voice”, który zyskał popularność na całym świecie i od wielu lat realizowane są lokalne wersje. W ramach tego projektu występują utalentowani wokalnie uczestnicy, ale warunkiem wzięcia udziału w programie jest ukończenie 60. roku życia. Występy na wszystkich etapach show oceniają trenerzy. Zasady są bardzo podobne jak w „The Voice”: seniorzy biorą udział w castingach, wybierają drużynę ulubionego trenera i rywalizują o przejście do etapu z koncertami finałowymi, a w finale - walczą o nagrodę główną.
W składzie jury polskiej wersji programu znajdują się: Urszula Dudziak, Andrzej Piaseczny, Alicja Majewska i Marek Piekarczyk. Show prowadzą Marta Manowska i Tomasz Kammel.
Dzień później o godz. 20.15 Jedynka wyemitowała pierwszy regularny odcinek nowego serialu „Młody Piłsudski”, którego średnia widownia w 4+ wyniosła 2,42 mln widzów (RCH - 4,30 mln). Przełożyło się to na 14,45 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 10,36 proc. w grupie 16-49 oraz 10,99 proc. w grupie 16-59.
Był to drugi odcinek serii, a pilot historycznej produkcji został już dwukrotnie wyemitowany - 11 listopada 2018 i 2019 roku.
Jak poinformował Jacek Kurski, według MOR „Młody Piłsudski” zgromadził średnio 2,7 mln widzów (2,88 mln w peaku).
Świetny start zimy: Młody Piłsudski 2,7 mln; pik 2,88, Voice Senior 4 mln, pik 4,41 mln; walka boks. Ruiz-Joshua: TVP1+TVPSport 3 mln, pik 3,38 mln!
— Jacek Kurski PL (@KurskiPL) December 9, 2019
Czar par 1,28 mln; Gala PZPN 1,7 mln Fam. 2,6; Koło 2,5; Szansa 1,71 mln; skoki PŚ: TVP1+Sport 4 mln Zakochana 1: 2,5 mln; Dziękuję pic.twitter.com/wHgclTj3lS
„Młody Piłsudski” opowiada o grupie spiskowców walczących z caratem na przełomie XIX i XX wieku. Głównym bohaterem jest młody Józef Piłsudski, jego rodzina i najbliżsi przyjaciele - późniejsi premierzy i prezydenci. Akcja serialu toczy się w Wilnie, Petersburgu, Łodzi, Warszawie i Krakowie.
Rolę Józefa Piłsudskiego w serialu gra Grzegorz Otrębski. Obok niego w produkcji występują m.in.: Marek Kalita (ojciec), Urszula Grabowska (matka), Ewa Wencel (ciotka Stefa), Sebastian Cybulski (brat), Jan Englert (Car Aleksander II), a także Roman Gancarczyk.
Telewizja Polska realizuje „Młodego Piłsudskiego” w koprodukcji z Narodowym Instytutem Audiowizualnym. Serial dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
Dołącz do dyskusji: Debiut „The Voice Senior” miał 2,87 mln widzów, a „Młodego Piłsudskiego” - 2,42 mln