SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowe postaci w trzecim sezonie „The Umbrella Academy”. Zdjęcia startują w lutym

Netflix przedstawił kilka nowych postaci, które pojawią się w nadchodzącym trzecim sezonie serialu „The Umbella Academy”. Produkcja 10-odcinkowej serii rozpocznie się w lutym w Toronto.

Wcześniej platforma ogłosiła, że Elliot Page, Tom Hopper, David Castañeda, Emmy Raver-Lampman, Robert Sheehan, Aidan Gallagher, Justin H. Min, Ritu Arya, Adam Godley i Colm Feore ponownie wcielą się w bohaterów znanych z poprzednich sezonów.

W nowej części dołączą do nich Justin Cornwell („Jingle Jangle: A Christmas Journey”, „I Am the Night”; zagra Marcusa, numer 1 w Akademii Sparrow), Justin H. Min (wcieli się w postać Bena, numer 2 w Akademii Sparrow), Britne Oldford (zagra Fei, numer 3), Jake Epstein (zagra Alphonso, numer 4 w Akademii), Genesis Rodriguez (wcieli się w Sloane). Nową „postacią” jest Kostka Zasiewająca Egzystencjonalny Lęk - zagra Christophera, numer 7 w Akademii Sparrow. To telekinetyczna kostka o nieznanym pochodzeniu. Jest w stanie zmrozić każde pomieszczenie i wywołać paraliżujący strach. W Akademii Sparrow pełni rolę wyroczni, która udziela nieprawdopodobnych rad i wciela się w rodzinnego rozjemcę.

Czytaj także: Wojny streamingowe. Usługi SVOD na 30 rynkach wyprzedzą płatną telewizję

 

Producentami wykonawczymi serialu są Steve Blackman, Jeff F. King, Keith Goldberg, Mike Richardson, Jesse McKeown, Gerard Wa, Gabriel Bá. Pierwszy sezon trafił do Netfliksa 15 lutego 2019 roku, a drugi - 31 lipca 2020 r. Prace na planie „The Umbrella Academy 3” mają się rozpocząć w lutym 2021 roku w Toronto.

Czytaj także: Netflix najczęściej ogląda pokolenie Y, 10 proc. stosuje binge-watching

Netflix ma ponad 200 milionów subskrybentów

W drugim kwartale 2020 roku Netflix osiągnął wzrost przychodów o 24,9 proc. do 6,15 mld dolarów oraz 720 mln dolarów zysku netto. Liczba jego subskrybentów zwiększyła się o 10,09 mln do 192,95 mln.

W trzecim kwartale  liczba subskrybentów Netflixa zwiększyła się tylko o 2,2 mln do 201,15 mln.

Według badania Mediapanel w grudniu 2020 przeglądarkową wersję Netflixa odwiedziło 6,1 mln polskich internautów.

Platforma nie ujawnia, ilu płacących użytkowników ma w Polsce. Z szacunków Comapritech wynika, że może ich być 900 tys.

W 2019 roku Netflix wydał na zawartość programową rekordową kwotę 15 mld dolarów - wynika z danych firmy analitycznej BMO Capital Markets. Według prognoz ekspertów serwis nie zamierza ograniczać się w przyszłości w inwestowaniu w treści. W 2021 roku może to być kwota 19 mld, zaś w 2028 - 26 mld dolarów.

Dołącz do dyskusji: Nowe postaci w trzecim sezonie „The Umbrella Academy”. Zdjęcia startują w lutym

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl