Ten Square Games: wpływy 83 proc. w górę, już 27 mln zł z „Hunting Clash”
W pierwszym kwartale br. producent gier mobilnych Ten Square Games osiągnął wzrost przychodów o 83,2 proc. do 174,11 mln zł oraz zysku netto z 35,34 do 52,68 mln zł. Już 26,84 mln zł wpływów płatności wygenerowała gra „Hunting Clash”.
Ten Square Games wypracowało w pierwszym kwartale 52,7 mln zł zysku netto, o 49 proc. więcej niż przed rokiem - podała spółka w raporcie kwartalnym. Średnia prognoz analityków ankietowanych przez PAP Biznes wynosiła 48,7 mln zł.
Przychody wyniosły 174,1 mln zł wobec 95 mln zł w analogicznym okresie 2020 roku. Na początku kwietnia spółka podała, że przychody bez uwzględnienia wpływu rozpoznawania przychodów w czasie w I kw. wyniosły 169,6 mln zł.
Wynik EBITDA sięgnął 56,9 mln zł, co oznacza wzrost o 49 proc. rok do roku. EBITDA była o 5,2 proc. wyższa od średniej prognoz biur maklerskich. Skorygowany wynik sięgnął 65,1 mln zł, o 69 proc. więcej niż rok wcześniej. Korekta dotyczyła głównie (11,7 mln z) niegotówkowych kosztów programu motywacyjnego.
Przychody z płatności w grze „Fishing Clash” wzrosły rok do roku z 84,68 do 131,66 mln zł, natomiast kwartał do kwartału nastąpił spadek ze 155,35 mln zł.
Natomiast „Hunting Clash” osiągnął wzrost wpływów kwartał do kwartału z 12,3 do 26,84 mln zł.
Wydatki marketingowe Ten Square Games w pierwszym kwartale wzrosły do 40,1 mln zł z 19,1 mln zł przed rokiem. Nakłady na promocję flagowej gry „Fishing Clash” wyniosły 22,6 mln zł i były o 23 proc. wyższe. Na marketing gry „Hunting Clash” spółka wydała 17,4 mln zł, o prawie 10 mln zł więcej niż w czwartym kwartale 2020 roku.
W kwietniu płatności od graczy „Fishing Clash” wyniosły 42,7 mln zł, a wydatki marketingowe sięgnęły 8,5 mln zł. Gra "Hunting Clash" wygenerowała 11 mln zł płatności od graczy, przy nakładach marketingowych w wysokości 6 mln zł.
W zeszłym kwartale zarząd Ten Square Games zarekomendował walnemu zgromadzeniu, żeby firma w br. wypłaciła 72,67 mln zł, po 10 zł na akcję. Ponadto zaproponował, żeby spółka skupiła do 670 tys. akcji własnych po cenie jednostkowej w wysokości od 200 zł do 600 zł.
W poniedziałek na koniec sesji giełdowej kurs Ten Square Games wynosił 435 zł, co daje kapitalizację w wysokości 3,16 mld zł. W ciągu ostatnich trzech miesięcy akcje firmy staniały o 19,6 proc., a w ciągu 12 miesięcy - o 15,2 proc.
Dołącz do dyskusji: Ten Square Games: wpływy 83 proc. w górę, już 27 mln zł z „Hunting Clash”