„Tele Świat” liderem sprzedaży dwutygodników telewizyjnych
W listopadzie 2012 roku wśród dwutygodników z programem telewizyjnym pozycję lidera zajął „Tele Świat”. Największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mógł magazyn „TV 14”, z kolei jedynym spadkiem dotknięty został „Ekran TV”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie 2012 roku wyniosła 375 031 egz., czyli o 3,57 proc. więcej niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej.
Na drugim miejscu uplasował się także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”, który zanotował wynik na poziomie 204 891 egz. Jego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wzrosła najbardziej w zestawieniu, bowiem o 4,30 proc.
Trzecie miejsce w rankingu zajął magazyn „Ekran TV” (Press-Media) ze sprzedażą ogółem na poziomie 66 968 egz. Dwutygodnik ten zanotował spadek wynoszący 2,66 proc.
Wirtualnemedia.pl | listopad | |
ZKDP | 2012 | 2011 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Tele Świat | 375031 | 362116 |
TV14 | 204891 | 196442 |
Ekran TV | 66968 | 68795 |
W listopadzie 2012 roku w porównaniu do października 2012 roku jedynym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 1,33 proc.) pochwalić się może już jednak „Tele Świat”. Z kolei w tym ujęciu największym spadkiem dotknięty został już jednak „TV14” - było to 1,27 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2012 | |
ZKDP | listopad | październik |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Tele Świat | 375031 | 370125 |
TV14 | 204891 | 207520 |
Ekran TV | 66968 | 67738 |
Dołącz do dyskusji: „Tele Świat” liderem sprzedaży dwutygodników telewizyjnych