Pierwszy sklep kawowej marki w nowym formacie już otwarty
Marka Tchibo wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania, w Centrum King Cross Marcelin.
Jak podaje Tchibo, przeformatowania sklepów wynikają z chęci powrotu do korzeni, tj. – oferowania najlepszej jakości kawy i promowania kultury jej picia. Tchibo wykorzystuje swoje wieloletnie doświadczenie, aby zapewnić gościom nie tylko produkt najwyższej jakości. Dzięki odświeżonej aranżacji kawiarnie mają być doskonałym miejscem na krótką przerwę w trakcie zakupów, spotkanie z przyjaciółmi i rodziną, zatracenie się w ulubionej lekturze czy dokończenie służbowych zadań.
– Jeśli kawa, to Tchibo. Chcemy by ta myśl przyświecała miłośnikom kawy, niezależnie od tego, czy mają ochotę wypić ją w kawiarni, czy w domu. Zmiany w naszych punktach są wynikiem obserwacji trendów i wsłuchiwania się w oczekiwania konsumentów. Ci poszukują wiedzy na temat kawy, a Tchibo, jako marka z unikatową historią i tradycją, może ją zaoferować. Jesteśmy ekspertami i chcemy zwrócić uwagę klientów na możliwość skorzystania z doradztwa naszych pracowników i baristów, m.in. na temat przyrządzania, serwowania kawy, czy walorów smakowych poszczególnych wariantów – wyjaśnia Tomasz Fajfer, dyrektor zarządzający Tchibo Warszawa. Lokal w Poznaniu to pierwsza przestrzeń Tchibo w nowej odsłonie. Kolejne otwarcia zaplanowane są m.in. w Toruniu i Gdańsku.
Nowoczesna przestrzeń
Przestrzeń kawiarniana została powiększona, wysunięta na pierwszy plan oraz zaprojektowana z myślą o zróżnicowanych potrzebach odwiedzających. Zmiany w salonie obejmują również wprowadzenie elementów cyfrowych – menu będzie wyświetlane na nowoczesnych ekranach, a w witrynach zamiast tradycyjnych plakatów klienci znajdą cyfrowe komunikaty.
Menu coffee bar’u zawiera zarówno szeroki wybór kaw klasycznych, jak i smakowych oraz ciast i przekąsek (również wytrawnych). W ofertach sezonowych dostępne są z kolei innowacyjne propozycje – np. napoje na bazie matchy, kawy mrożone czy owocowe smoothies.
Oprócz możliwości zakupu i wypicia kawy na miejscu, klienci mogą zakupić ulubioną mieszankę, wybierając spośród wariantów ziarnistych, mielonych oraz instant i zabrać ją do domu. Dostępna jest także pełna oferta ekspresów i akcesoriów do parzenia kawy.
Poszerzenie przestrzeni kawiarnianej nie oznacza rezygnacji z oferty non-food. Strefa zakupowa z odzieżą, produktami do aranżacji wnętrz i wyposażenia domu została jednak przeniesiona w głąb lokalu, a jej pełen zakres jest zawsze dostępny w sklepie internetowym marki.
Dołącz do dyskusji: Pierwszy sklep kawowej marki w nowym formacie już otwarty