Tauron wybiera dom mediowy, roczny budżet ponad 11 mln zł
Spółka Tauron Sprzedaż ruszyła z przetargiem na kompleksową obsługę mediową. Planuje w nim wybrać maksymalnie dwie agencje do współpracy, a umowę z nimi zawrze na rok, z możliwością przedłużenia na kolejnych 6 miesięcy. Roczny budżet wynosi ponad 11 mln zł - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Przetarg dotyczy świadczenia kompleksowej obsługi w zakresie planowania, zakupu czasu antenowego i powierzchni reklamowej w mediach oraz wsparcia spółki w efektywnej realizacji kampanii reklamowych. Wybrane agencje zajmą się planowaniem i zakupem mediów oraz optymalizacją kampanii. Będą odpowiadać za koordynację i kontrolę wszystkich działań związanych z realizacją kampanii reklamowych, współpracować ze wskazaną przez Tauron agencją reklamową.
Obsługa mediowa dotyczyć będzie kampanii realizowanych w telewizji, radiu i prasie. Kampaniami w internecie zajmie się agencja wybrana w oddzielnie prowadzonym przetargu. W nim o budżet spółki walczą agencje: Pimedia Group, Redgroup, Mastermind Media, Starcom (Publicis Media), MullenLowe MediaHub z Octopus Warsaw, ClickAd SA oraz Novem .
Tauron w przetargu mediowym planuje wybrać maksymalnie 2 agencje, z którymi będzie współpracować przez rok (dopuszcza możliwość przedłużenia umów o kolejnych 6 miesięcy). Zawrze z nimi umowy ramowe, co oznacza, że każdorazowo będzie zlecać im określone działania przez cały okres ich trwania.
Budżet, jaki spółka przeznaczy na media wynosi 9 mln zł netto, czyli 11,07 mln zł brutto. Przetarg trwa do 5 sierpnia.
Dołącz do dyskusji: Tauron wybiera dom mediowy, roczny budżet ponad 11 mln zł