Tauron wybiera agencje kreatywne do dwuletniej współpracy
Spółka Tauron Sprzedaż rozpoczęła przetarg na kompleksową obsługę kreatywną - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Wybierze w nim maksymalnie cztery agencje, z którymi będzie pracować przez dwa lata. Budżet, jaki na to przeznaczy wynosi 6,5 mln zł.
Przetarg dotyczy zawarcia umowy ramowej na kompleksową obsługę kreatywną w zakresie prowadzenia kampanii reklamowych oraz innych działań marketingowych. Tauron planuje w nim wybrać kilka agencji, jednak nie więcej niż cztery.
Wybrane w przetargu agencję będą odpowiadać m.in. za opracowywanie koncepcji kreatywnych dla kampanii reklamowych, przygotowywanie projektów akcji ambientowych, konkursów, loterii, akcji dodatkowych wspierających kampanie reklamowe lub innych działań marketingowych skierowanych do klientów, opracowywanie koncepcji kreatywnych dla grup produktów, przygotowanie koncepcji kreatywnej dla nowego produktu do kanałów własnych. Zajmą się też przygotowywaniem projektów programów lojalnościowych, kompleksowym przygotowywaniem materiałów marketingowych w tym tekstów, grafik oraz produkcji dźwiękowych czy wideo wynikających z koncepcji kreatywnej / projektu akcji / projektu programu.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Umowa ze zwycięskimi agencjami zostanie zawarta na 2 lata. Budżet wynosi 6,5 mln zł. Zainteresowani mogą składać oferty do 13 października br.
Dołącz do dyskusji: Tauron wybiera agencje kreatywne do dwuletniej współpracy