Tauron wybiera w przetargu agencję od content marketingu
Spółka Tauron Sprzedaż prowadzi przetarg na świadczenie usług polegających na stworzeniu i obsłudze platformy contentowej oraz prowadzeniu działań content marketingowych. Na ten cel chce przeznaczyć 450 tys. zł netto - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Spółka Tauron Sprzedaż, która jest m.in. dostawcą prądu chce wyjść do swoich klientów z komunikacją prostszą, praktyczną i bardziej “miękką” w stosunku do stron sprzedażowych. W tym celu planuje uruchomienie platformy contentowej, którą chce uruchomić w połowie grudnia br. Na to oraz na działania z zakresu content marketingu planuje przeznaczyć 450 tys. zł netto (bez VAT).
Planowana platforma contentowa ma być z jednej strony uzupełnieniem obecnych treści sprzedażowych, a z drugiej strony również alternatywą – klient będzie mógł znaleźć na blogu wartościowe i przydatne informacje, nie będąc jednocześnie wprost motywowany do zakupu.
Wybrana w przetargu agencja będzie odpowiadać m.in. za przygotowanie opisu strategii content marketingowej oraz koncepcji wizualnej (Key Visuala) bloga. Ma ona zawierać m.in. założenia komunikacyjne platformy, propozycję promocji treści w mediach społecznościowych, propozycję wykorzystania bloga jako narzędzia sprzedażowego, propozycje działań wideo , przykładowy plan wydawniczy, layout strony głównej bloga itp.
Szczegóły przetargu znajdują się tutaj.
Dołącz do dyskusji: Tauron wybiera w przetargu agencję od content marketingu