T-Mobile promuje internet przez dwa miesiące za złotówkę (wideo)
Operator telekomunikacyjny T-Mobile zaczął kampanię, w której reklamuje ofertę szybkiego internetu domowego za złotówkę miesięcznie przez dwa miesiące. Promocja dotyczy zarówno internetu mobilnego, jak i światłowodowego.
W spocie operator podkreśla, że w obecnym czasie dobrej jakości internet jest równie potrzebny jak prąd i oferuje klientom internet domowy w wersji mobilnej lub światłowodowej - przez pierwsze dwa miesiące za 1 zł/mies. W ramach promowanej oferty „Internet dla domu” klienci mogą skorzystać z trzech opcji: 100 GB za 59 zł miesięcznie (po okresie promocyjnym), 200 GB za 69 zł na miesiąc, 300 GB za 79 zł/mc.
Użytkownicy mogą również wybrać internet domowy 100 GB za 49 zł miesięcznie (po dwumiesięcznym okresie promocyjnym za złotówkę). Promocyjna oferta dotyczy również internetu światłowodowego. Dzięki niej klient może zakupić światłowód o prędkości do 300 Mb/s i również płacić przez pierwsze dwa miesiące 1 zł/mies. przez pierwsze dwa miesiące.
15-sekundowy spot prezentujący ofertę będzie emitowany w telewizji, internecie oraz social mediach. Kampanię przygotował departament zarządzania marką T‑Mobile Polska i agencja DDB Warszawa. Działania reklamowe w internecie prowadzi agencja VMLY&R. Materiały BTL opracowała agencja Digitas (Grupa Publicis). Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.
W ub.r. T-Mobile Polska zanotował spadek przychodów o 1,8 proc. do 6,385 mld zł oraz wzrost zysku EBITDA AL. o 0,9 proc. do 1,645 mld zł. Na koniec roku telekom miał 10,954 mln użytkowników, o 167 tys. więcej niż rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: T-Mobile promuje internet przez dwa miesiące za złotówkę (wideo)