Rusza promocja szóstej edycji akcji "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny"
Od 15 do 17 marca potrwa akcja Ministerstwa Sportu i Turystyki i Polskiej Organizacji Turystycznej "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny", promująca turystykę krajową poza wysokim sezonem. Działania wspiera kampania digitalowa oraz materiały partnerów, PLL LOT, Polonusa i PKP Intercity. Koszt kampanii to 400 tys. złotych - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
Akcja "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny" organizowana jest dwa razy w roku – wiosną i jesienią. Najbliższa edycja rozpocznie się w piątek 15 marca i potrwa przez cały weekend. Turyści mogą w ramach akcji korzystać ze zniżek na noclegi, transport, ofertę kulturalną i gastronomiczną. W tej edycji bierze udział 894 partnerów, o 20 proc. więcej niż w poprzedniej.
Najwięcej ofert czeka na turystów w woj. małopolskim (130 zgłoszeń), mazowieckim i pomorskim (w obu po 96 zgłoszeń). W opolskim liczba partnerów w porównaniu z poprzednią edycją, wzrosła z 10 na 30. Partnerzy akcji reprezentują głównie branżę hotelarską (37 proc.).
- Z edycji na edycję mamy coraz większą liczbę partnerów i turystów korzystających z tych atrakcyjnych propozycji. To świadczy o tym, że [akcja] to był znakomity ruch - mówił na inauguracji akcji Witold Bańka, minister sportu i turystyki. - Polska jest piękna i bezpieczna. Żeby to sobie uświadomić, musimy ją pokazywać taką, jaką ona jest, zachęcać naszych rodaków do odpoczywania i odkrywania tego, co nieodkryte. Szacujemy, że w 2018 roku podróży krajowych było 47,5 mln, z czego 20 milionów to podróże krótkookresowe - dodał minister.
Promocja "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny" za 400 tys. zł
Akcję promuje kampania obejmująca digital oraz media własne i internetowe partnerów akcji, "Kalejdoskop" PLL LOT, ekrany w pociągach Pendolino, magazyn Polonusa. Działania uzupełnia promocja w mediach branżowych, turystycznych.
- Zrezygnowaliśmy z promocji w telewizji, ponieważ w porównaniu z internetem koszty dotarcia do odbiorcy były dużo wyższe. Przez internet łatwiej stargetować naszą grupę docelową - ocenia w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Robert Andrzejczyk, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.
Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, koszt kampanii to ok. 400 tys. złotych. - Koszty rozkładają się na sferę B2B, czyli pozyskiwanie partnerów oraz część konsumencką, która właśnie ruszyła - mówi nam prezes POT.
Od następnej edycji, "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny" będzie reklamowana także poza granicami Polski. - Akcja będzie promowana we wszystkich państwach sąsiadujących z Polską, głównie przez internet i z pomocą naszych placówek zagranicznych - w Rosji, na Ukrainie i w Niemczech. Zaczynamy już w przyszłym tygodniu, od obecności na największych na świecie targach turystycznych w Berlinie. Przygotowaliśmy ulotki i landing page. Współpracujemy też z zagranicznymi agencjami PR w zakresie promocji akcji. Nasze strony internetowe są dostępne w językach czeskim, niemieckim, rosyjskim i ukraińskim - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Andrzejczyk.
Partnerami akcji "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny" są PLL LOT, PKP Intercity i Polonus.
Dołącz do dyskusji: Rusza promocja szóstej edycji akcji "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny"