SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Szkło kontaktowe” wygrywa z „W tyle wizji”. Udany start „W tyle wizji ekstra”

W jesiennej ramówce codziennych wieczornych satyryczno-komentatorskich programów więcej widzów ma „Szkło kontaktowe” TVN24, które ogląda 651 tys. widzów. Z kolei „W tyle wizji” TVP Info śledzi 394 tys. osób, a „W tyle wizji ekstra” - 427 tys.

fot. tvn fot. tvn

Średnia widownia „Szkła kontaktowego” w okresie od 1 września do 6 listopada 2016 roku wyniosła 651 tys. osób. Przełożyło się to na 5,44 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,29 proc. w grupie 16-49 oraz 2,36 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement  przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Program emitowany jest na antenie TVN24 codziennie o godz. 22.00.

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. (tj. od 1 września do 6 listopada 2015) widownia audycji wzrosła o 166 tys. osób. Wówczas „Szkło kontaktowe” gromadziło 485 tys. oglądających (odpowiednio 4,09 proc., 1,69 proc. oraz 2,09 proc. udziału).

TVP Info niemal w tym samym paśmie (dokładnie w dni powszednie o 21.50) od 1 kwietnia br. emituje program „W tyle wizji”, który ma podobną formułę do „Szkła kontaktowego”. W okresie od 1 września do 6 listopada br. audycję tę oglądało średnio 394 tys. widzów, a jej udział plasował się odpowiednio na poziomie 3 proc., 0,64 proc. oraz 1,36 proc.

Z kolei „W tyle wizji ekstra” od początku emisji, czyli od 3 października br. (emisja w dni powszednie o 22.30, tuż po „W tyle wizji”) śledzi średnio 427 tys. osób, co daje TVP Info odpowiednio 3,85 proc., 0,70 proc. oraz 1,50 proc. udziału.

Dla porównania, TVP Info w analogicznym okresie ub.r. w paśmie emisji „W tyle wizji” i „W tyle wizji ekstra” pokazywała „Panoramę dnia”, która gromadziła średnio 391 tys. widzów (odpowiednio 3,09 proc., 1,55 proc. oraz 1,98 proc. udziału).

Tytuł

Kanał

Wszyscy 4+

16-49

16-59

AMR

SHR %

AMR

SHR %

AMR

SHR %

01.09.2016 - 06.11.2016

SZKLO KONTAKTOWE /PROG. PUBL. POL./

TVN24

650 838

5,44%

68 308

1,29%

181 676

2,36%

W TYLE WIZJI /PROG.SATYR./

TVP INFO

393 957

3,00%

36 188

0,64%

112 324

1,36%

W TYLE WIZJI EXTRA /PROG.SATYR./

TVP INFO

427 294

3,85%

34 662

0,70%

108 230

1,50%

Wirtualnemedia.pl

01.09.2015 - 06.11.2015

PANORAMA DNIA

TVP INFO

390 886

3,09%

88 041

1,55%

160 822

1,98%

SZKLO KONTAKTOWE /PROG. PUBL. POL./

TVN24

484 632

4,09%

90 654

1,69%

160 816

2,09%

„Szkło kontraktowe” nadawane jest w TVN24 od 2005 roku. Wśród gospodarzy i komentatorów programu są: Grzegorz Miecugow, Tomasz Sianecki, Wojciech Zimiński, Artur Andrus, Krzysztof Daukszewicz, Marek Przybylik, Grzegorz Markowski. Ponadto w kwietniu br. do prowadzenia audycji po kilku latach przerwy powrócił Kamil Dąbrowa, a od lipca br. nowym komentatorem audycji jest Michał Kempa.

„W tyle wizji” to nowy program satyryczny komentujący bieżące wydarzenia z kraju i ze świata z udziałem znanych dziennikarzy i publicystów pod redakcją Marcina Wolskiego. Oprócz niego program na zmianę prowadzą Łukasz Warzecha, Dorota Łosiewicz, Rafał Ziemkiewicz, Wiktor Świetlik, Stanisław Janecki, a od listopada br. również Magdalena Ogórek.

Z kolei „W tyle wizji extra” to dodatkowa część „W tyle wizji”, w której jest więcej rozmów telefonicznych z widzami i opinii od nich niż w zasadniczej części programu. Obie części audycji danego dnia są prowadzone przez tę samą dwójkę dziennikarzy.

Dołącz do dyskusji: „Szkło kontaktowe” wygrywa z „W tyle wizji”. Udany start „W tyle wizji ekstra”

38 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ffl
Spójrzcie na różnice w wynikach wszystkich tych programów w grupach 16-49 i 16-59. A niby tylko 10 lat dodali...
0 0
odpowiedź
User
jajaja
musze zjeść ta ogorek może będzie smaczny
0 0
odpowiedź
User
ani grosza
Jest istotna różnica pomiędzy odbieraniem telefonu z taśmy, a rzeczywistym rozmówcą z którym czasami jest nieprzyjemna przeprawa. W pierwszym przypadku trzeba bardzo nisko upaść aby tworzyć narzędzie socjotechniczne od samego początku i mając tego świadomość uśmiechać się jak małpa w cyrku.
0 0
odpowiedź