Szczecin Rock Festival promowany na billboardach
Ruszył kolejny etap kampanii reklamowej Szczecin Rock Festivalu, który odbywa się z wykorzystaniem nośników zewnętrznych Stroera.
Akcja prowadzona jest na billboardach w województwie zachodniopomorskim, kujawsko-pomorskim, pomorskim, wielkopolskim, dolnośląskim oraz na Mazowszu. W wybranych lokalizacjach na wybrzeżu pojawiły się mobillboardy. Impreza promowana jest też na plakatach.
Kreację kampanii przygotowała agencja Advertis, a media zaplanowały we własnym zakresie Grupa Radiowa Time SA (właściciel Eski) i Promotor United Entertainment.
Działania outdoorowe poprzedziła kampania w prasie, m.in. tygodnikach opiniotwórczych oraz kolorowych magazynach. Realizowane są też działania internetowe, w planach jest również kampania telewizyjna w TVP 2 i TVP Info.
Szczecin Rock Festival to wspólne przedsięwzięcie Miasta Szczecin i Promotor United Entertainment. Impreza odbędzie się w dniach 24-25 czerwca na stadionie Pogonii w Szczecinie, a wśród zaproszonych artystów pojawią się m.in. Manic Street Preachers, Limp Bizkit, Hey i legendarny Izrael.
Dołącz do dyskusji: Szczecin Rock Festival promowany na billboardach