„Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2021” ze spadkiem widowni, ale TVP2 nadal wyraźnym liderem
Program „Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2021” ogląda średnio 1,06 mln osób, o 160 tys. widzów mniej niż rok temu. TVP2 w czasie emisji muzycznego widowiska nadal jest wyraźnym liderem rynku.
„Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2021” na antenie TVP2 oglądać można w niedziele o godz. 15.15, począwszy od 5 września 2021 roku. Średnia muzycznego widowiska do 19 września wyniosła 1,06 mln osób, co przełożyło się na 11,61 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,62 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,53 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą widownię, wynoszącą 1,13 mln oglądających, produkcja zgromadziła 19 września.
Dla porównania, rok temu program - zatytułowany „Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2020” (emisja w okresie od 8 do 29 września 2020 roku) - oglądało średnio 1,22 mln osób, co przełożyło się na 12,66 proc. udziału w 4+, 9,31 proc. w 16-49 oraz 9,36 proc. w 16-59. Program stracił 160 tys. widzów.
TVP2 w czasie nadawania talent-show „Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2021” jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje TVN z udziałem na poziomie 6,94 proc. Trzeci jest Polsat (5,07 proc.), a czwarta - TVP1 (4,09 proc.).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka jest wiceliderem.
Formuła „Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2021” nawiązuje do słynnego cyklu Elżbiety Skrętkowskiej „Szansa na sukces”, emitowanego w TVP2 w latach 1993-2012.
Uczestnikami najnowszych odcinków programu są dzieci w wieku od 9 do 14 lat. Zwycięska osoba będzie reprezentantem Polski na Eurowizji Junior 2021 (widowisko odbędzie się 19 grudnia w La Seine Musicale w Paryżu).
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,54 proc.
Dołącz do dyskusji: „Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2021” ze spadkiem widowni, ale TVP2 nadal wyraźnym liderem