Miłość syna rybaka i Ślązaczki w spocie Sympatia.pl (wideo)
Ringier Axel Springer Polska rozpoczął kampanię reklamową serwisu randkowego Sympatia.pl pod hasłem „Wiele ich różni, ale łączy Sympatia.pl”. Wydawca przygotował akcję wspólnie z firmami marketingowymi Gong i Starcom.
Bohaterami reklam są Ola i Artur, którzy poznali się na Sympatii. Mimo dzielących ich barier (pochodzenie, miejsce zamieszkania, język) stworzyli udany związek.
- Chcemy, by kampania „Wiele ich różni, ale łączy Sympatia.pl” pokazała polskim singlom, że Sympatia to miejsce, w którym spotykają się ludzie o różnych pasjach i osobowościach, których - czasem z pozoru i na pierwszy „rzut oka” - więcej dzieli niż łączy - tłumaczy Marcin Tlałka z portalu Sympatia.pl.
- Warto potraktować różnice – związane z osobowością, stylem życia - jako inspiracje, które mogą nas czegoś nauczyć, poszerzyć horyzonty i zmienić nasze życie. Warto się tu znaleźć i dać sobie szansę na znalezienie kogoś, na kogo nie zwrócilibyśmy uwagi w pracy czy na ulicy - dodaje.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (Grupa TVN, AXN, Stopklatka, TV Plus), radio (Grupa RMF oraz Grupa Radiowa Agory), kina (Multikono, Helios, Cinema City, kina współpracujące z KinAds), prasę („Newsweek”, „Forbes”, „Elle”, „Gala”, „Zwierciadło”, „Sens”) oraz internet (YouTube, Facebook, Instagram, serrwisy Ringer Axel Springer Polska). Oprócz emisji reklam zaplanowano cykl artykułów, w których eksperci Sympatii poruszą problematykę różnic w związkach i zastanowią się na ich wpływem na relacje. Działania potrwają miesiąc.
Kreację kampanii przygotowała agencja Gong, realizacją spotów zajęło się Sputnik Studio, a zakupem mediów - Ringer Axel Springer i dom mediowy Starcom.
Według badania Gemius/PBI w kwietniu br. Sympatia.pl zanotowała 1,05 mln realnych użytkowników i 118,6 mln odsłon.
Dołącz do dyskusji: Miłość syna rybaka i Ślązaczki w spocie Sympatia.pl (wideo)