Symetria zbada serwisy Banku Zachodniego WBK
Bank Zachodni WBK rozwija serwisy internetowe oraz funkcjonalność bankowości elektronicznej w oparciu o badania użyteczności. Badania prowadzić będzie poznańska agencja Symetria, która wykorzystuje testy z udziałem użytkowników, analizy ekspertów i eye tracking.
- Procesy sprzedażowe stosowane w bankach są często rozbudowane, podczas gdy użytkownicy internetu przyzwyczajeni są do prostych i szybkich rozwiązań, dlatego konieczna jest stała kontrola użyteczności naszych procesów i komunikacji. Wnioski płynące z prawdziwych doświadczeń użytkowników są niezastąpioną informacją, z której korzystamy przy konstrukcji nowych usług i serwisów - mówi Paweł Kyć, manager komunikacji i sprzedaży internetowej BZ WBK.
- Cała sztuka polega na ustaleniu, które informacje są kluczowe, a następnie przekazaniu ich w taki sposób, aby użytkownik nie odbierał ich jak lektury nudnej instrukcji obsługi. W internecie szczególnie ważna jest równowaga między bogatą zawartością informacji, a prostotą i przyjaznością komunikatów. To właśnie zapewnią badania, które przeprowadzamy dla BZWBK - wyjaśnia Wojciech Chojnacki z Symetrii.
Dołącz do dyskusji: Symetria zbada serwisy Banku Zachodniego WBK