Świnka-skarbonka w pierwszej kampanii PGNiG promuje pakiet PiG (wideo)
Spółka Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo rozpoczęła pierwszą w swojej historii szeroko zasięgową kampanię reklamową. Promuje w niej pakiet PiG - Prąd i Gaz. Autorem kreacji jest agencja Brasil.
Celem kampanii jest zachęcenie klientów do skorzystania z nowej oferty od PGNiG i zakupu nie tylko gazu, ale również prądu.
Świnka-skarbonka to znany symbol oszczędzania, a w przypadku oferty PGNiG to również symbol Pakietu Prąd (kontakt zamiast ryjka) i Gaz (skrzydełko). - Świnka jest symbolem naszej nowej oferty. Szerokie dotarcie zapewni nam rozpoznawalność kampanii - naszym celem jest skuteczność w odwoływaniu się do reklam podczas sprzedażowych rozmów z klientami - opisuje Henryk Mucha, prezes PGNiG Obrót Detaliczny.
- Wyniki przeprowadzonych przez nas badań wskazują na bardzo wysokie oraz pozytywne zaangażowanie emocjonalne widzów oglądających reklamę Jesteśmy wśród 6 procent najlepiej ocenianych reklam z sektora usług - powiedział Wiktor Urban, kierownik działu marketingu marki i promocji PGNiG Obrót Detaliczny.
PGNiG planuje jednocześnie docierać do swoich klientów dzięki materiałom informacyjnym, reklamie w internecie, prasie i na billboardach.
Reklamy do kampanii przygotowała agencja Brasil.
Dołącz do dyskusji: Świnka-skarbonka w pierwszej kampanii PGNiG promuje pakiet PiG (wideo)