Świeżość, bliskość i optymizm nowymi wyróżnikami marki Intermarché (wideo)
Grupa Muszkieterów wprowadza w Polsce nową platformę komunikacyjną dla swojej sieci sklepów Intermarché. Działania realizowane pod hasłem „Świeżo, tanio, z optymizmem” to fundamentalne zmiany w strategii prezentowani marki, nad którymi detalista pracował z agencją DDB&Tribal przez kilka miesięcy.
Jak podaje firma, prace nad nową definicją marki, poprzedzone wnikliwymi badaniami rynku, pozwoliły wyodrębnić kluczowe obszary, w których pozycjonowana będzie marka Intermarché. Wyróżniki te to przede wszystkim świeżość, bliskość, inspiracja i optymizm. Dzięki tym założeniom sklepy sieci mają stać się jeszcze bardziej przyjazne i bliskie klientowi. Kupujący znajdą w nich nie tylko świeże produkty, ale również codzienne inspiracje, dzięki którym będą mogli prowadzić zdrowsze życie i lepiej się odżywiać.
– Za nami wielki start wypracowanej platformy marki Intermarché. Wykonaliśmy ogromną pracę, której ukoronowaniem jest nowy, świeży wizerunek naszej sieci. Przed nami okres dużej aktywności, by z optymizmem patrzeć w przyszłość – mówi Maciej Ćwikliński, prezes zarządu Dyrekcji Handlowej Intermarche – Mamy nadzieję, że nowa odsłona marki będzie zachęcać klientów do dokonywania zmian na lepsze. Chcemy inspirować ich do wypracowywania nowych nawyków zakupowych i żywieniowych pokazując, że nawet niewielkim kosztem można udoskonalać codzienne życie.
W sklepach pojawi się wiele nowych oznaczeń, które podkreślać będą nową koncepcję marki, a zwłaszcza najważniejszy wyróżnik sieci – świeżość. Pojawi się również nowe oznaczenie najniższych cen na polskim rynku spożywczym – „Cieszy Cenka”, które ma oddawać charakter i nastrój kampanii. Wraz z nową platformą marki zmianie ulegnie layout i format gazetek handlowych sieci Intermarché na bardziej świeży i przyjazny wszystkim optymistkom.
Jednym z elementów komunikujących nową koncepcję, jest kampania reklamowa „Świeżo, tanio, z optymizmem”. Bohaterką kampanii reklamowej jest Optymistka dzieląca się swoimi pomysłami na nieskomplikowane przepisy, które pomogą przyrządzić zdrowe i smaczne dania. Dużą rolę w nowej kampanii ma odgrywać aspekt edukacyjny, czyli podnoszenie świadomości na temat znaczenia zdrowego stylu życia – zarówno wśród dzieci, jak i dorosłych.
Kampanię przygotowały DDB&Tribal, Cut/Cut Production House, MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Świeżość, bliskość i optymizm nowymi wyróżnikami marki Intermarché (wideo)