Świecące miecze z „Gwiezdnych wojen” na butelkach Coca-Coli
Na butelkach półlitrowych butelek Coca-Coli umieszczono miecze bohaterów „Gwiezdnych wojen”, które po dotknięciu dłonią świecą. Można je kupić w Singapurze.
Koncern Coca-Cola wprowadza do sprzedaży w Singapurze limitowaną edycję półlitrowych butelek tego napoju, na etykietach których umieszczono miecze znane fanom „Gwiezdnych wojen”. Ma to związek z zaplanowaną na 20 grudnia br. premierą ostatniej części te produkcji.
Na etykietach umieszczono wizerunki Rey i Kylo Rena - oboje trzymają miecze świetlne. Rey - niebieski miecz świetlny, a na drugiej części Kylo Ren - czerwony.
Po dotknięciu etykiety dłonią, miecze zaczynają świecić. Jest to możliwe dzięki zastosowanym na nich panelom OLED, które można kształtować w dowolne wzory.
Przy etykietach tych producent napojów korzystał z rozwiązania dostarczonego przez berliński startup Inuru, który stworzył „technologię inteligentnej powierzchni”. Bazuje ona na bardzo cienkiej warstwie drukowanej elektroniki, którą można nanieść na dowolną powierzchnię. Dodatkowo umieszczono „drukowaną baterię” zasilającą panel OLED.
Gdy etykieta zostanie dotknięta dłonią, zamyka się obwód elektryczny i panel OLED zaczyna świecić. Trzeba dotknąć w konkretnym miejscu - jest to droid BB–8 na butelce z Rey i statek Tie Fighter na butelce z Kylo Renem. Miecze można będzie podświetlić ok. 500 razy, potem przestaną działać.
Na singapurski rynek trafi ok. 8 tys. limitowanych butelek. Lokalizacje sklepów można śledzić pod hashtagiem #GalacticHunt.
Dołącz do dyskusji: Świecące miecze z „Gwiezdnych wojen” na butelkach Coca-Coli