„Świat Wiedzy” i „W Sieci Historii” na czele sprzedaży w maju
W maju br. liderem sprzedaży ogółem w segmencie miesięczników popularnonaukowych był „Świat Wiedzy”. Z kolei wśród tytułów historycznych pierwsze miejsce zajął magazyn „W Sieci Historii” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Sprzedaż ogółem popularnonaukowego miesięcznika „Świat Wiedzy” (Wydawnictwo Bauer) w maju 2017 roku wyniosła 77 534 egz. W porównaniu do analogicznego okresu 2016 roku była ona niższa o 15,67 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą pozycję zajął wydawany przez Grupę Burda miesięcznik „Focus”. Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 12,46 proc. do 43 871 egz.
Wśród miesięczników o tematyce historycznej w analizowanym okresie pozycję lidera zajął magazyn „W Sieci Historii” (Fratria), który zanotował największy spadek w zestawieniu miesięczników popularnonaukowych i historycznych. Jego sprzedaż ogółem w maju br. wyniosła 18 230 egz., po spadku o 15,09 proc.
Drugi był „Newsweek Historia” (Ringier Axel Springer Polska). Sprzedaż ogółem tego pisma w badanym okresie wyniosła 13 425 egz. (obniżyła się ona o 24,62 proc. - najbardziej w zestawieniu pism popularnonaukowych i historycznych).
W maju br. w porównaniu do kwietnia br. jedynym wzrostem wśród miesięczników popularnonaukowych i historycznych pochwalić się mógł magazyn „W Sieci Historii” - było to 6,68 proc.
Z kolei największy spadek, wynoszący 14,70 proc., odnotował tutaj „Świat Wiedzy”.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Świat Wiedzy” i „W Sieci Historii” na czele sprzedaży w maju