Ströer Media z nowym dyrektorem marketingu
Danuta Musiał objęła stanowisko dyrektora marketingu strategicznego w firmie reklamy zewnętrznej Ströer Media. Zastąpiła na nim Jarosława Pawlaka, który z końcem kwietnia odszedł ze spółki.
Musiał będzie odpowiadała za umacnianie świadomości marki i kształtowanie pożądanego wizerunku firmy Ströer. Do jej obowiązków będzie należała również współpraca z zarządem spółki w kreowaniu strategii firmy, inspirowanie kreatywnych rozwiązań i tworzenie pozytywnego wizerunku branży reklamy zewnętrznej. Nowa dyrektor marketingu będzie podlegała bezpośrednio prezesowi Grupy Ströer Januszowi Malinowskiemu.
Danuta Musiał przez ostatnie dwa lata pełniła funkcję dyrektora marketingu w Sopockim Towarzystwie Ubezpieczeniowym Ergo Hestia. Wcześniej związana była z Raiffeisen Bank Polska i ING Bank Polska.
Dołącz do dyskusji: Ströer Media z nowym dyrektorem marketingu