Stól do gry w piłkarzyki w pudełku na pizzę od Pizza Hut
Aby powitać nowy sezon piłkarski w Europie, Pizza Hut stworzyła kampanię „12th Player Club" dla fanów piłki nożnej, którzy utknęli w domu z powodu pandemii Covid-19.
Kampania i jej produkt, zwany „Foosball Pizza Box” i stworzony przez Ogilvy, został zaprojektowany z nadającym się w pełni do gry stołem do piłkarzyków zintegrowanym z pokrywą pudełka po pizzy, co ma zapewnić fanom „dodatkową zabawę w piłkę nożną” podczas oglądania piłki nożnej w domu z przyjaciółmi.
- Pudełko na pizzę z piłkarzykami było doskonałą okazją, aby przypomnieć fanom piłki nożnej, że pizza najlepiej pasuje do oglądania przez nich piłkarskich meczy - mówi Wendy Leung, dyrektor marketingu Pizza Hut.
- Zawsze staramy się wychodzić poza ramy obsługi naszych odbiorców, a biorąc pod uwagę, jak zmęczona była społeczność w tym roku, oferowanie zabawy wykraczającej poza samo jedzenie i ożywianie tego rodzaju wrażeń, bezpośrednio w pudełku po pizzy, jest idealnym sposobem na rozśmieszać ludzi - dodaje.
Dołącz do dyskusji: Stól do gry w piłkarzyki w pudełku na pizzę od Pizza Hut