Startuje internetowa kampania Windows Mobile
Pod hasłem "Więcej możliwości z Windows Mobile" rozpoczęła sięinternetowa kampania promująca korzystanie z tego systemuoperacyjnego w telefonach komórkowych. W jej ramach uruchomionospecjalną stronę internetową i zamieszczono reklamy w portalach.
Akcja promująca Windows Mobile ma na celu zwiększenie wśródodbiorców świadomości tej marki m.in. przez uświadomienie im, żetelefony komórkowe służą nie tylko do wykonywania połączeńgłosowych i wysyłania SMS-ów, lecz także do korzystania z aplikacjiznanych z komputerów stacjonarnych, takich jak Word, Excel,PowerPoint, Windows Media Player, przeglądarka internetowa InternetExplorer oraz poczta email wraz z kalendarzem, zadaniami ikontaktami. Kampania przebiega pod hasłem "Więcej możliwości zWindows Mobile".
W ramach akcji uruchomiono specjalną stronę internetowąwiecejmozliwosci.pl. Witryna została podzielona na trzy sekcje:Praca, Relaks i Rozrywka z których każda zawiera opisy przydatnychw życiu osobistym oraz zawodowym funkcji zapewnianych przez telefonkomórkowy z zainstalowanym systemem Windows Mobile. Dodatkowąatrakcją serwisu jest możliwość wzięcia udziału w konkursie, wktórym za kreatywne rozwinięcie myśli "Z Windows Mobile mogę&"czekają nagrody.
Stronie internetowej towarzyszy kampania zaplanowana i zakupionaprzez agencję interaktywną MRM Worldwide. Różne formy reklamyzostały zamieszczone na portalu wp.pl, w serwisach lifestylowychoraz wortalach poświęconych nowościom ze świata technologii imody.
Partnerami akcji "Więcej możliwości z Windows Mobile" sąoperatorzy komórkowi Play, Orange oraz Era.
Dołącz do dyskusji: Startuje internetowa kampania Windows Mobile