Młoda rodzina "ma dość" szkodliwych składników w praniu w reklamie Clovin
„Mamy dość szkodliwej chemii w praniu” – takim hasłem Clovin, polski producent ekologicznych środków do prania, rozpoczyna kampanię linii środków czystości „Clever Neutro Plus”.
W 15-sekundowym spocie obracający się o 180 stopni świat zmienia zwykły t-shirt we flagę „rewolucji”. Ta rewolucja to ekologiczne środki do prania, bez fosforanów i zeolitów, rozjaśniaczy optycznych, które maskują plamy, zamiast je usuwać. Bez alergizujących składników zapachowych, które drażnią drogi oddechowe. Przede wszystkim - bez substancji hormonalnie czynnych, na które powinny szczególnie uważać kobiety w ciąży i mamy małych dzieci.
Kampania obejmuje telewizję i digital. Za strategię i kreację odpowiada agencja FCB&theMilkman, spot wyprodukowała Papaya Films, reżyserowała Julia Rogowska. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Mobile Rockets.
Clovin pracuje z agencją FCB&TheMilkman
Firma Clovin wraz z agencją FCB&TheMilkman już w maju rozpoczęła kampanię, zwracającą uwagę na substancje hormonalnie czynne (endocrine disruptors – ED) w chemii domowej, określane przez WHO i ONZ jako „globalny problem, który trzeba rozwiązać”, walcząc o prawo wyboru dla konsumentów i umieszczenie ostrzeżenia przed substancjami ED na etykietach.
Stworzono wtedy kontrowersyjne perfumy dla niemowląt „My first poison”– tak naprawdę zawierające dawkę substancji zapachowych z detergentów i kosmetyków podejrzewanych o zaburzanie układu hormonalnego, które niemowlę zjada z mlekiem mamy w ciągu 6 miesięcy karmienia. Te perfumy otrzymały mamy z Parlamentu Europejskiego z prośbą o zmianę prawa i wprowadzenie obowiązku ostrzegania przed tymi substancjami na etykietach produktów chemicznych.
Teraz firma Clovin podejmuje działania, by wprowadzić na rynek nowy standard bezpieczeństwa, chroniący konsumentów przed tym zagrożeniem.
Dołącz do dyskusji: Młoda rodzina "ma dość" szkodliwych składników w praniu w reklamie Clovin