„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży w I-III kwartale, „Rewia” straciła najwięcej
W pierwszych trzech kwartałach br. na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Rewia” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w pierwszych trzech kwartałach 2017 roku względem pierwszych trzech kwartałów 2016 roku zmniejszyła się o 3,08 proc. i wyniosła 525 028 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 1,01 proc. do 319 520 egz.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”. Jego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 220 405 egz., po spadku o 5,32 proc. - największym w zestawieniu.
We wrześniu 2017 roku liderem również było „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 514 965 egz., po spadku w porównaniu do września 2016 roku o 5,56 proc.
Drugie miejsce należało do „Twojego Imperium” (314 397 egz.; w dół o 4,03 proc.), a trzecie - do „Rewii” (209 851 egz.; - 5,71 proc.).
Również i tutaj wszystkie tytuły odnotowały spadki, a najwięcej straciło w tym ujęciu „Na Żywo” - było to 10,66 proc. do 159 678 egz.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” liderem sprzedaży w I-III kwartale, „Rewia” straciła najwięcej