„Moje Mieszkanie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim w I kwartale
Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w pierwszym kwartale br. znalazło się „Moje Mieszkanie”. Wszystkie tytuły w zestawieniu odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Weranda” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w pierwszym kwartale 2019 roku wyniosła 48 305 egz. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej zmniejszyła się ona o 8,51 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajęło „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej zmalała o 13,01 proc. do poziomu 28 904 egz.
Podium uzupełnia miesięcznik „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot). Jego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 18 360 egz., po spadku o 14,66 proc. - największym w zestawieniu.
W marcu 2019 roku sprzedaż ogółem lidera, czyli „Mojego Mieszkania”, wyniosła 50 157 egz., po spadku względem marca 2018 roku o 4,14 proc.
Podium uzupełniają: „M jak Mieszkanie” (32 365 egz.; w dół o 3,10 proc.) i „Weranda” (19 664 egz.; spadek 15,73 proc. - największy w zestawieniu).
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim w I kwartale