SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„National Geographic Polska” liderem sprzedaży po trzech kwartałach

W segmencie miesięczników podróżniczych w pierwszych trzech kwartałach br. wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Podróże”.  Najchętniej kupowanym tytułem był „National Geographic Polska” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „National Geographic Polska” (Grupa Burda) w pierwszych trzech kwartałach 2018 roku wyniosła 25 393 egz. Była ona o 13,73 proc. niższa niż rok wcześniej.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Burdę „NG Traveler”. Sprzedał się on średnio w liczbie 20 698 egz., po spadku o 6,90 proc.

Trzecią pozycję zajął miesięcznik „Podróże” (ZPR Media). Jego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie czasu zmniejszył się o 14,02 proc. i uplasował się na poziomie 8 254 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

We wrześniu 2018 roku sprzedaż ogółem lidera, czyli „National Geographic Polska”, wyniosła 23 485 egz., po spadku względem września 2017 roku o 16,26 proc. - największym w zestawieniu.

Podium uzupełniają: „NG Traveler” (19 517 egz.; spadek o 13,68 proc.) i „Podróże” (9 652 egz.; w dół o 2,61 proc.).

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: „National Geographic Polska” liderem sprzedaży po trzech kwartałach

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
a
szałowa ta sprzedaż, zarówno lidera jak konkurentów...
odpowiedź
User
Lolo
Jak to więc możliwe, że przy 25 tys. odbiorców mają tak gigantyczne opóźnienia z realizacją zamówień?
odpowiedź