SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Kobieta i Życie” umacnia się na pozycji lidera sprzedaży, „Dobre Rady” straciły najwięcej

W lipcu br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”, która pochwalić się mogła największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei na czele spadków znalazły się „Dobre Rady” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w lipcu 2017 roku wyniosła 314 753 egz. Względem lipca 2016 roku zwiększyła się ona o 5,98 proc. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugi był „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Wynik tego tytułu uplasował się na poziomie 238 710 egz., po spadku o 13,96 proc.

Podium uzupełniają „Dobre Rady” (Grupa Burda), których wynik sprzedażowy zmniejszył się najbardziej w zestawieniu - o 22,05 proc. do 198 211 egz.

Względem poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem pochwalić się mogła „Olivia” (Wydawnictwo Bauer) - było to 17,58 proc.

Największy spadek, wynoszący 3,59 proc., odnotowała tutaj „Cała Ty” (Phoenix Press)

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Kobieta i Życie” umacnia się na pozycji lidera sprzedaży, „Dobre Rady” straciły najwięcej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl