SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Zwierciadło” przed „Twoim Stylem” w maju i czerwcu (dane PBC)

W drugim kwartale br. na pozycji lidera sprzedaży wydania wśród miesięczników luksusowych znalazł się „Twój Styl”. Drugie miejsce zajęło „Zwierciadło”, które miało wynik niższy o zaledwie 94 egz. - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

W drugim kwartale 2022 roku liderem średniej sprzedaży wydania w segmencie miesięczników luksusowych był „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik wyniósł 81 544 egz. - wynika z danych Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt PBC”, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugą lokatę, z wynikiem wynoszącym 81 450 egz., zajął magazyn „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło).

Z analizy danych miesiąc po miesiącu wynika, że w kwietniu br. „Twój Styl” miał sprzedaż wydania na poziomie 100 639 egz., a „Zwierciadło” - 81 202 egz. Z kolei w maju i czerwcu na czele znalazło się „Zwierciadło” z odpowiednio 84 047 egz. i 79 102 egz. (odpowiednio wyniki „Twojego Stylu” wynosiły 69 484 egz. i 74 508 egz.).

Podium uzupełniają „Wysokie Obcasy Extra” (Agora) ze średnią sprzedażą wydania w drugim kwartale br. na poziomie 48 335 egz.

Dalej uplasowały się: „Pani” (31 634 egz.), „Elle” (26 696 egz.) i „Glamour” (17 013 egz.).

Średnia łączna sprzedaż wydania wszystkich - monitorowanych przez PBC „Audyt PBC” - miesięczników luksusowych i shoppingowych w drugim kwartale br. wyniosła 286 672 egz.

Koniec miesięcznych danych o sprzedaży prasy

Polskie Badania Czytelnictwa opracowały z wydawcami nowy regulamin rozpowszechniania prasy, który wszedł w życie wraz z początkiem 2022 roku. Zmienił się również sposób raportowania rozpowszechniania prasy z miesięcznego na kwartalny (dane nadal ukazują się w rozbiciu na poszczególne miesiące, ale są udostępniane co kwartał).

Sprzedaż wydania to suma sprzedaży sprzedaży wydania drukowanego i sprzedaży e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Zwierciadło” przed „Twoim Stylem” w maju i czerwcu (dane PBC)

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Byc rarogiem
Na wydaniach TS powinien znalezc sie ten sam znaczek jak na kosmetykach, ze powstał bez „cruelty”, wtedy moze czytelniczka chętniej by kupowała. To zreszta w felietonie sugerowała Manuela Gretkowska
0 0
odpowiedź
User
na obcasach
Na wydaniach TS powinien znalezc sie ten sam znaczek jak na kosmetykach, ze powstał bez „cruelty”, wtedy moze czytelniczka chętniej by kupowała. To zreszta w felietonie sugerowała Manuela Gretkowska


Dziennikarki, które dalej tam pracują, milcząc i przytakując szefostwu "och, co za oszczerstwa księżniczek me too w tym poście", straciły legitymację. Celem zawodu dziennikarza jest namierzanie nieprawdłości, odwaga, ujanianie niewygodnych faktów, zwłaszcza jeśli dotyczą własnego podwórka, czyli są na wyciągnięcie ręki.
0 0
odpowiedź
User
iza
Skupcie się na czytelniczkach, bo te wam odchodzą:(
0 0
odpowiedź