SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Spada sprzedaż pism komputerowych. „CD Action” najchętniej kupowany

W I kwartale 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród magazynów komputerowych i o grach komputerowych był „CD Action”. Wszystkie pisma zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „PC World”.

Średnia sprzedaż ogółem poświęconego grom magazynu „CD Action” (Wydawnictwo Bauer) w I kwartale 2014 roku wyniosła 86 944 egz., czyli o 3,85 proc. mniej niż w I kwartale 2013 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Drugą pozycję zajął komputerowy magazyn „PC Format” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem w badanym okresie wyniosła 65 751 egz., po spadku o 14,83 proc.

Na trzeciej lokacie znalazł się „Komputer Świat” (Ringier Axel Springer Polska), którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu zmniejszył się o 11,78 proc. i ostatecznie wyniósł 30 680 egz.

Najwięcej stracił „PC World” (IDG Poland), który spadł z miejsca czwartego na piąte. Średnia sprzedaż ogółem tego miesięcznika zmniejszyła się bowiem o 44,81 proc. i wyniosła 12 985 egz.

ZKDP

I kwartał

Wirtualnemedia.pl

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

CD Action

128 495

86 944

86 944

131 458

90 423

90 423

PC Format

122 999

65 751

65 751

129 944

77 196

77 196

Komputer Świat

51 325

30 680

30 680

64 495

34 778

34 778

Chip

21 174

15 445

15 445

28 667

18 957

18 957

PC World

24 333

12 985

12 985

40 000

23 527

23 527


W marcu 2014 roku średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „CD Action” w porównaniu do marca 2013 roku zmniejszyła się o 15,58 proc. do 97 170 egz. Drugie miejsce zajął „PC Format” (62 228 egz.; w dół o 33,45 proc.), a trzecie - „Komputer Świat” (26 290 egz.; w dół o 25,02 proc.).

Również i w tym ujęciu najwięcej stracił „PC World - było to 46,36 proc.

ZKDP

marzec

Wirtualnemedia.pl

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

CD Action

129 976

97 170

97 170

129 982

115 108

115 108

PC Format

123 000

62 228

62 228

139 831

93 504

93 504

Komputer Świat

49 998

26 290

26 290

61 992

35 061

35 061

Chip

20 500

15 005

15 005

28 000

19 000

19 000

PC World

22 000

12 262

12 262

40 000

22 858

22 858

 



Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż pism komputerowych. „CD Action” najchętniej kupowany

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Czytelnik
Dziwne. Chip - najbardziej profesjonalny i nie o pierdołach, a najmniejsze nakłady. Jestem zdziwiony.
0 0
odpowiedź
User
Czytnik
Chyba przespałeś ostatnie 10 lat. Wiele się zmieniło od czasów, gdy to była prawda.
0 0
odpowiedź