SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Spada sprzedaż miesięczników dla rodziców, 'Twoje dziecko' liderem

Najchętniej kupowanym miesięcznikiem dla rodziców w marcu 2009 roku był magazyn "Twoje dziecko" (Edipresse Polska). Największy spadek sprzedaży zanotowało natomiast pismo "Mamo, to ja" (Edipresse Polska).

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Twoje dziecko" w marcu 2009 r. wyniosła 80 538 egz. i była o 38 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Mamo, to ja" (Edipresse Polska), który w marcu sprzedał się w ilości 79 790 egz. (spadek o 35 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik "Dziecko" (Agora SA) ze sprzedażą ogółem na poziomie 74 102 egz. (wzrost o 7 proc.).

marzec


2009

2008

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Twoje dziecko 80 538 58 321
Mamo, to ja 79 790 121 556
Dziecko 74 102 69 363
Mam Dziecko 71 889 90 689
Rodzice 48 699 69 363
M jak mama 47 973 58 191
Twój maluszek 20 858 19 484




Porównując dane z marca b.r. do danych z poprzedniego miesiąca, widać, że wzrost sprzedaży ogółem odnotował tylko miesięcznik "Twoje dziecko".
2009

marzec luty
ZKDP Sprzedaż ogółem
Twoje dziecko 80 538 53 445
Mamo, to ja 79 790 95 113
Dziecko 74 102 80 806
Mam Dziecko 71 889 82 742
Rodzice 48 699 49 419
M jak mama 47 973 66 079
Twój maluszek 20 858 24 033

Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż miesięczników dla rodziców, 'Twoje dziecko' liderem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl