Łowicz reklamowany na melodię "Everybody" Backstreet Boys (wideo)
Grupa Maspex reklamuje w nowej kampanii sosy Łowicz. Promuje je spot zatytułowany "Więcej warzyw" do melodii znanego hitu Backstreet Boys "Everybody". Za kampanię odpowiadają agencje 2012 i Starcom (Publicis Media).
Maspex w nowej kampanii sosów Łowicz chce zwrócić uwagę przede wszystko na bogactwo znajdujących się w nich warzyw. Dlatego spot zatytułowano „Więcej warzyw”. Zalety produktu wyśpiewywane są do melodii przeboju Backstreet Boys – „Everybody”.
Marka zachęca do wzbogacania diety w warzywa. Bohaterowie kampanii to różni ludzie, którym w życiu towarzyszą właśnie warzywa. Czy to na polu uprawnym, podczas dostarczania plonów, w sklepie, czy przy obiedzie. Wszyscy jednogłośnie zachęcają "Więcej warzyw jedz!".
W ramach kampanii emitowany jest spot w wybranych stacjach tv oraz w radiu. Wsparciem są działania digitalowe, w tym również w social mediach, a także komunikacja na ekranach bankomatów.
Za kreację kampanii odpowiada agencja 2012. Media do niej zaplanował i kupił dom mediowy Starcom (Publicis Media).
Dołącz do dyskusji: Łowicz reklamowany na melodię "Everybody" Backstreet Boys (wideo)