SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Solorz-Żak, Rymanowski i nasza-klasa.pl wśród laueratów Impactorów

Zygmunt Solorz- Żak, Bogdan Rymanowski, portal Nasza-klasa.pl, agencje PZL i Artegence oraz dom mediowy Mediaedge: CIA to niektórzy laureaci 11 edycji konkursu Impactor. Wręczenie nagród miało miejsce podczas wczorajszej gali.

Właściciel Polsatu Zygmunt Solorz - Żak został nagrodzony w kategorii Człowiek Roku Przemysłu Mediowego (nominowani byli także prezes Starcomu Jakub Benke i dyrektor zarządzająca Mediaegde:CIA Anna Lubowska). Najbardziej Podziwianym Dziennikarzem został Bogdan Rymanowski, który pokonał Tomasza Lisa i Monikę Olejnik, a Najbardziej Podziwiane Medium to Nasza-klasa.pl (nominowane były też Radio Pin i TVN 24).

Wśród agencji reklamowych zwyciężyła PZL, pokonując firmy Brain i Change Integrated, Najbardziej Podziwianą Agencją PR została On Board Public Relations (pokonała spółki Partner of Promotion i Solski Burson-Marsteller). W kategorii agencji BTL triumfowała Tequila/Polska (nominowane były też Eskadra i Peppermint), a wśród agencji interaktywnych - Artegence, która pokonała OS3 Multimedia i Max Weber.

Polkomtel wygrał w kategorii dotyczącej reklamodawców (nominowane były też Bank Zachodni WBK, Coca-Cola Poland Services i ING), a Mediaedge:CIA wśród domów mediowych (nominowane były też Mediacom i Starcom). Najbardziej Podziwianą Firma OOH została Cityboard Media (pokonała firmy Ströer i AMS), a Najbardziej Podziwianym Instytutem Badawczym - Millward Brown SMG/KRC (nominacje otrzymały również Gemius i IQS and QUANT Group).

Impactor jest nagrodą o charakterze wizerunkowym. Wyboru laureatów dokonuje Akademia Mediów i Reklamy, złożona z seniorów sektora reklamowego i mediów w  głosowaniu pod nadzorem Firmy Doradczej KPMG. Lista członków Akademii Mediów i Reklamy jest corocznie dostarczana przez organizacje współpracujące przy konkursie: IAB, IGRZ, SAR, SMB, OFBOR, PBI, ZFPR.

Tegorocznej gali towarzyszyła konferencja merytoryczna dotyczącą prognoz w komunikacji marketingowej na najbliższy rok. Nowością w tegorocznej edycji Impactora jest wydanie publikacji "Statistical Fact Book", czyli rocznika statystycznego przemysłu mediowego, który zawiera wyniki konsumpcji mediów i reklamy za rok 2008. Dostarczycielem danych do rocznika są firmy Expert Monitor, OFBOR, OMG, SMG/KRC, TNS OBOP oraz organizacje branżowe: IAB, IGRZ, PBI, SAR, ZFPR. Wydawnictwo ma się ukazywać co roku.

Gala wręczenia nagród odbyła się w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego. Organizatorem wszystkich wydarzeń pod szyldem Impactor jest agencja MMT Management. Patronami medialni tegorocznej edycji nagród był portal Wirtualnemedia.pl i miesięcznik "Brief".

Dołącz do dyskusji: Solorz-Żak, Rymanowski i nasza-klasa.pl wśród laueratów Impactorów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl