Sokół, Pezet, Żabson i Sitek ze swoimi hitami reklamują piwo EB (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa piwa EB (produkowanego przez Grupę Żywiec) z udziałem raperów Sokoła, Pezeta, Żabsona i Sitka. Występują oni w projekcie muzycznym w ramach komunikacji tej marki pod hasłem „Tymczasem”.
W spotach wykorzystano przeboje poszczególnych raperów: „Mogę wszystko” WWO (z udziałem Sokoła), „Ukryty w mieście krzyk” Pezeta, „Piroman” Żabsona oraz „Chcemy być wyżej” Sitka. Pojawiają się też archiwalne ujęcia z tymi wykonawcami.
Ponadto fragmenty tekstów ich hitów znalazły się na puszkach piwa EB.
- Wierzymy, że kultura hip-hop jest naturalną przestrzenią do wyrażania emocji towarzyszących okresowi „Tymczasem” - komentuje Michał Machaj, kierownik marki EB w Grupie Żywiec. - Koncept ten jest ponadczasowy, dlatego zdecydowaliśmy się na podjęcie współpracy zarówno z raperami, którzy znajdują się w tym okresie, jak i tymi, którzy mają go już za sobą. Artyści wyrażą swoje doświadczenia podczas eventu, który zapowiadamy m.in. przy pomocy emitowanych właśnie spotów oraz puszek z cytatami artystów - dodaje.
Akcja reklamowa zaczęła się 16 lipca. Obejmuje telewizję (stacje ogólne i tematyczne) oraz internet (m.in. social media).
Za komunikację ATL i działania w internecie odpowiada agencja VML Poland, za działania eventowe - agencja Live, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Starcom, a za aktywności PR - agencja Hope.
Dołącz do dyskusji: Sokół, Pezet, Żabson i Sitek ze swoimi hitami reklamują piwo EB (wideo)