Sobieski będzie się promować w Madison Square Garden
Marka Sobieski będzie szerzej niż obecnie promowana w nowojorskiej hali Madison Square Garden. Logo brandu będzie eksponowane m.in. podczas meczów New York Knicks i Rangers.
W ramach umowy rozszerzonej właśnie przez amerykańską spółkę
zależną Grupy Belvedere i Madison Square Garden marka Sobieski
będzie promowana podczas ponad 275 imprez odbywających się rocznie
w tej hali, w tym meczów koszykarskiej drużyny New York Knicks i
hokejowej New York Rangers. Brand będzie na eksponowany
elektronicznych i statycznych nośnikach wewnątrz hali, na wielkich
zewnętrznych afiszach, nośnikach obok boiska, bandach wokół
lodowiska oraz w serwisach internetowych MSG.
- Daje to znakomite możliwości dalszej budowy świadomości marki
Sobieski oraz dotarcia do obecnych i potencjalnych klientów -
opisuje Krzysztof Tryliński, dyrektor generalny Grupy
Belvedere.
Cała współpraca została rozpoczęta w marcu ubiegłego roku.
Dołącz do dyskusji: Sobieski będzie się promować w Madison Square Garden